    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Cisza nocna - jak to w końcu jest ?
    Date: Sun, 5 Aug 2007 10:34:31 +0200

    Dziś rano po raz kolejny obudził mnie łomot. Sąsiadka, która mieszka pode mną,
    postanowiła o godzinie 6 rano włączyć swój sprzęt grający. Pół biedy w hałasie,
    ale subwoofer jaki ma w tym sprzęcie generuje takie wibracje, jakby było się na
    dyskotece - trzęsie się cała podłoga, i wibracje przechodzą na ciało. Jako, że
    nie było to pierwszy raz, wkurzony zszedłem na dół, zapukałem i przez drzwi,
    jako że nie chciała otworzyć, poprosiłem o wyłączenie sprzętu. Nie zareagowała
    na moją prośbę, więc zadzwoniłem po policję
    Po wybraniu numeru 112 (mieszkam w Warszawie), zgłosiła się Komenda Główna
    Policji. Osoba, która odebrała telefon stwierdziła, że skoro jest już po 6 -
    tej, to kwestia zakłócania ciszy nocnej nie wystąpiła, ale przekazała sprawę
    potrolowi. Po ok. pół godziny zjawił się patrol, opowioedzialem mu o zgłoszeniu
    sprawy i policjant powiedział mi, że w przypadku zakłócania spokoju
    współlokatorów bloku nei jest istotne, czy jest to w godzinach 22 - 6, czy nie,
    bo w sumie nie ma czegoś takiego jak godziny ciszy nocnej. WIęc jak to w końcu
    jest, kto ma rację ?