  • Data: 2007-08-05 17:52:52
    Temat: Re: Cisza nocna - jak to w końcu jest ?
    Od: zxc <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek wrote:

    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > To raczej starsi ludzie i z tego co widzę, to tacy, co wolą siedzieć
    > cicho i nie robić sobie problemów. Zresztą za dobrze ich nie znam

    w ostatecznosci jak nie znasz sasiadow, albo sa typu "panie ja nie lubie
    donosic" to idz sam do dzielnicowego, zglos wykroczenie i podaj tych
    sasiadow jako swiadkow.... wtedy tak czy inaczej beda przesluchani na te
    okolicznosc - ewentualnie uprzedz ich co bedzie jak oleja ta sprawe i
    sie sasiadka z muzyczka rozkreci (nakresl im wizje "muzykowania" przez
    caly dzien), a jak to ich nie zmobilizuje to przypomnij im co grozi za
    skladanie falszywych zeznan ;)

    pozdro