  • Data: 2007-08-06 08:58:55
    Temat: Re: Cisza nocna - jak to w końcu jest ?
    Od: zxc <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek [z pracy] wrote:
    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Próbowałeś z tym walczyć ?

    u mnie w bloku jest kilku takich
    jedna przedstawicielka tego elementu mieszka w bramie obok (za sciana) i
    dawala sie we znaki to w nocy to w dzien
    - kilka interwencji policji na przeciagu kilku miesiecy
    - moja wizyta u sasiadow ktorzy mieszkaja pod nia nic nie dala (ludzie
    typu "panie ja nie lubie donosic" - nie chceli sie wybrac ze mna do
    dzielnicowego)
    - poszedlem do dzielnicowego, zlozylem zeznania, wskazalem swiadkow itd
    - narazie cisza

    drugi gwiazdor mieszka nade mna
    - tu jest problem ze swiadkami bo nad nim mieszkaja nie lepsi
    - nagrywam
    - koles doigra sie tak czy inaczej

    pozdro