  • 21. Data: 2007-04-22 17:16:54
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    > Jeżeli dobro własnej firmy pracownika nic nie obchodzi to nie jest to
    > pracownik, ale sabotażysta, który niszczy pracę izaangażowanie swoich
    > współpracowników.
    ci zangazowanie pracownicy jak nie dostana wyplat to sie zwolnia i straty
    beda takie, ze wciagu tygodnia splajtuje

    > I nikt mi łaski nie robi, że pracuje. Nie chce , nie pasuje mu to droga
    > wolna.
    i tak zrobilo kilkaset tysiecy polakow co wyjechalo za granice - tam
    pracuje i sa szanowani.
    ja dostaje pieniadze na reke, uczciwe peiniadze - jezeli bym ich nie
    dostaw szef wie,
    ze nastepnego dnia mnie nie ma w pracy - a poniewaz charakter mojej pracy
    obracanie duzymi kwotami bez nadzoru - to od reki nie wezmie znajdzie
    czlowieka,
    ktoremu moglby to powierzyc.

    > Na szczęście nie brakuje chętnych do pracy wartościowych ludzi.
    owszem sa za duza kase i tez nie czekaja na swoje pieniadze

    > W chwili obecnej choć nie mam dużej firmy to zatrudniam ludzi z Polski,
    > Ukrainy,Kazachstanu, Uzbekistanu oraz z Indii i powiem Ci, że
    > praktycznie każda firma możeteraz tak mieć, no może poza specyficznymi
    > branżami.
    tia a ilu ich na lewo skoro masz takie poglady

    > Oczywiście. Jednak korona z głowy nikomu nie spadnie jeśli dostanie je
    > kilka czy nawet kilkanaście dni później.
    > Ma kartę kredytową może dzięki temu zachować pełną płynność domowego
    > budżetu bez kosztów zresztą.
    ja karty kredytowej nie mam, po za tym musze zaplacic za prad, wode oraz
    gaz w terminie. jak nie zaplace tak to dostane karne odsetki.
    Jezeli jeszcze wynajmuje mieszkanie to tez musze zaplacic w terminie.
    bez tych pieniedzy nie bede mogl zaczac remontu w terminie - budowlancy
    pojda gdzie indziej - ich tez terminy gonia. bez tego nie przyjedzie dawno
    zapowiadana rodzina bo nie bedzie gdzie ich polozyc. mozna to tak ciagnac

    wiadomo, ze kazdy ma jakis zapas gotowki ale czesto wypada po pare
    wydatkow naraz

    leon

    --
    Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 22. Data: 2007-04-22 17:19:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 22 Apr 2007 10:30:00 +0200, Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Bez przesady, 2-dniowe opóźnienie to nie ciężkie naruszenie obowiązków
    > pracodawcy.
    Uff, dzięki rozwiałeś moje wątpliwości - właśnie się zastanawiałem czy
    2-dniowe spóźnienie w świadczeniu obowiązków pracowniczych to ciężkie
    naruszenie umowy o pracę. ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2007-04-22 17:21:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik leon napisał:
    > ci zangazowanie pracownicy jak nie dostana wyplat to sie zwolnia i
    > straty beda takie, ze wciagu tygodnia splajtuje

    Jak nie dostaną wypłat tak.
    Ale nie jak się wypłata spóźnia bo firmie brak środków.

    > i tak zrobilo kilkaset tysiecy polakow co wyjechalo za granice - tam
    > pracuje i sa szanowani.

    Osobiście byłbym za tym, żeby wyjechali wszyscy chcący pracować, a tu
    zostały same lesery im podobne.
    Nie widzę bowiem innej szansy na uratowanie Polski niż uświadomienie
    sobie przez leserów, pasożytów - rolnicy, górnicy i inni srolnicy - oraz
    emerytów itd. , że zdechną z głodu bo pojawi się pokolenie, które już
    nie godzi się na bycie ich niewolnikami.

> [...]
    > charakter mojej pracy to obracanie duzymi kwotami bez
    > nadzoru - to od reki nie wezmie znajdzie czlowieka,

    Tak? I rzeczywiście zwolniłbyś się bo szef Ci nie zapłacił w terminie?

    > owszem sa za duza kase i tez nie czekaja na swoje pieniadze

    Jak trzeba to czekają.

    > tia a ilu ich na lewo skoro masz takie poglady

    Uzbeków, Kazachów i Hindusów nie trzeba zatrudniać na lewo.
    Tam nie ma chorych przepisów.

    > ja karty kredytowej nie mam, po za tym musze zaplacic za prad, wode oraz

    To błąd.

> [...]
    > zapowiadana rodzina bo nie bedzie gdzie ich polozyc. mozna to tak ciagnac
    > wiadomo, ze kazdy ma jakis zapas gotowki ale czesto wypada po pare

    I od tego się ma kartę kredytową.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 24. Data: 2007-04-22 17:34:48
    Od: "Kriso" <t...@c...pl>

    > W mojej części realnego świata od łajdaków i oszustów dochodzi się
    > przewidzianych prawem roszczeń.
    > A gdzie ty żyjesz? W jakimś osadniku?

    > Nie ma przymusu prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli gówniany
    > byznesmenek jeden z drugim nie jest w stanie spełnić wymogów jakie prawo i
    > warunki na niego nakładają w zakresie obowiązków wobec pracowników, to
    > niech się nie bierze za prowadzenie interesu wymagającego zatrudniania
    > ludzi albo spada tam, gdzie mu będzie łatwiej.

    Co pewno dupe grzejesz w budzetowce albo jeszcze lepiej u tatusia aplikacje
    robisz eh ??

    Kriso

  • 25. Data: 2007-04-22 17:39:11
    Od: "Kriso" <t...@c...pl>

    >W wiadomości news:f0g3oa$q7r$1@news.interia.pl Marcin Krzemiński

    > Doprawdy?
    > No to co? Co mnie to obchodzi?

    Obchodzi, obchodzi bo odpisujesz przeciez.
    Dobra na dzis sie juz wystarczajaco popisales, idz do tej "kupy" roboty bo
    Ci dnia zabraknie.

    Kriso

  • 26. Data: 2007-04-22 17:42:27
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 22-04-2007 o 19:21:56 Arek <a...@e...net> napisał(a):
    > Jak nie dostaną wypłat tak.
    > Ale nie jak się wypłata spóźnia bo firmie brak środków.
    oni prace wykonali - ktos za usluge lub towar zaplacil wiec pieniadze sa

    > Osobiście byłbym za tym, żeby wyjechali wszyscy chcący pracować, a tu
    > zostały same lesery im podobne.
    wyjechali aby nie czekac na swoje pieniadze

> [...]
    > emerytów itd. , że zdechną z głodu bo pojawi się pokolenie, które już
    > nie godzi się na bycie ich niewolnikami.
    od emerytow to sie akurat odczep, wiekszosc uczciwie na swoje emerytury
    pracowala

    > Tak? I rzeczywiście zwolniłbyś się bo szef Ci nie zapłacił w terminie?
    tak - w koncu to ja obracam kasa wiec widze, ze pieniadze sa, a
    zapotrzebowanie
    na moja prace jest ogromne

    > Jak trzeba to czekają.
    to ci, ktorym brak alternawtywy

    > Uzbeków, Kazachów i Hindusów nie trzeba zatrudniać na lewo.
    > Tam nie ma chorych przepisów.
    to sie przeprowadz tam - na razie stosujemy sie do polski i jej przepisow

    > To błąd.
    podaj mi 5 argumentow dlaczego

    > I od tego się ma kartę kredytową.
    jasne ja nie wiedze potrzeby placic za nic bankom - bo do tego sie
    sprowadza

    --
    Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 27. Data: 2007-04-22 17:47:06
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Uff, dzięki rozwiałeś moje wątpliwości - właśnie się zastanawiałem czy
    > 2-dniowe spóźnienie w świadczeniu obowiązków pracowniczych to ciężkie
    > naruszenie umowy o pracę. ;)

    Raczej porównywałbym to do kilkuminutowego spóźnienia do pracy.

    Marcin.

  • 28. Data: 2007-04-22 17:50:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik leon napisał:
    > oni prace wykonali - ktos za usluge lub towar zaplacil wiec pieniadze sa

    Zapłacił? Gdzie płacą z góry ?

    > wyjechali aby nie czekac na swoje pieniadze

    A tam gadasz. Wyjechali bo tam żyje się łatwiej i lepiej zarabia.
    Nie ma aż tylu absurdów - jeszcze - co u nas, takiej upierdliwości
    urzędasów itd. itp.

    > od emerytow to sie akurat odczep, wiekszosc uczciwie na swoje emerytury
    > pracowala

    I co z tego? Zbankrutowali w 1988 roku. Ja jak zbankrutuję to nikt mi
    nic nie da, a wręcz przeciwnie.
    Cała obecna tragedia Polski wynika z tego, że im wtedy nikt twardo nie
    powiedział - dostaniecie tylko to co będzie ze sprzedaży państwowego
    mienia.

    Co do emerytów to nie jest złośliwość z mojej strony, tylko stwierdzenie
    oczywistego faktu, że nikt dłużej nie będzie się godził na oddawanie
    połowy zarobków na nich.
    Ludzie wyjadą tam gdzie nie będzie robić się z nich niewolników - na
    Zachód, albo do Indii nawet - albo się po prostu zbuntują. Kwestia
    czasu, jakiegoś pokolenia.

    > tak - w koncu to ja obracam kasa wiec widze, ze pieniadze sa, a
    > zapotrzebowanie na moja prace jest ogromne

    No ale w takim razie masz SPECYFICZNĄ pracę, prawda?

    > to ci, ktorym brak alternawtywy

    Nie sądzę.

    > to sie przeprowadz tam - na razie stosujemy sie do polski i jej przepisow

    Ale nie muszę. Mogę zarządzać nimi i firmą z dowolnego miejsca na
    świecie - nawet z plaży.
    A ich praca - czy tego chcesz czy nie - jest konkurencją dla pracy
    Polaków i jej utrudnianie w Polsce działa tylko na ich korzyść.
    Dla mnie jako pracodawcy jest to oczywiste, ciekaw jestem kiedy to
    zrozumieją pracobiorcy.
    Oczywiście zawsze mogą jak Ty, machnąć na to ręką i wyjechać, prawda?

    > podaj mi 5 argumentow dlaczego

    Wystarczy jeden - zapewnia bezpieczeństwo finansowe, zdolność płatniczą.

    > jasne ja nie wiedze potrzeby placic za nic bankom - bo do tego sie
    > sprowadza

    Ale to już zatrąca o ideologię :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 29. Data: 2007-04-22 17:58:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0g68a$2p0$1@atlantis.news.tpi.pl Kriso <t...@c...pl>
    pisze:

    > Co pewno dupe grzejesz w budzetowce albo jeszcze lepiej u tatusia
    > aplikacje robisz eh ??
    A co cię to, głupku, obchodzi?

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2007-04-22 17:59:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0g6gf$3k3$1@atlantis.news.tpi.pl Kriso <t...@c...pl>
    pisze:

    > Dobra na dzis sie juz wystarczajaco popisales, idz do tej "kupy" roboty
    > bo Ci dnia zabraknie.
    Po co ty w ogóle piszesz, idioto?

    --
    Jotte