eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCennik sobie, billing sobie...Cennik sobie, billing sobie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: Jarosław Rafa <r...@a...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Cennik sobie, billing sobie...
    Date: Mon, 14 May 2007 20:51:56 +0200
    Organization: Akademia Pedagogiczna w Krakowie
    Lines: 27
    Message-ID: <f2aagu$kvm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: adm-gate.ap.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1179168094 21494 149.156.24.29 (14 May 2007 18:41:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 May 2007 18:41:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.0.10) Gecko/20070221
    Thunderbird/1.5.0.10 Mnenhy/0.7.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:218287 pl.soc.prawo:461366
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie!
    Co sadzicie o takiej sytuacji, kiedy operator telefoniczny (nie bede
    pisal ktory, chociaz zapewne jak ktos sie postara to i tak wygoogla...)
    podaje w swoim oficjalnym cenniku cene 9 gr brutto za minute (a 7 gr
    netto - zaznaczajac rownoczesnie, ze oplaty sa naliczane wg cen brutto i
    cena netto jest zaokraglona), a zarazem rozmowa, ktora trwa dokladnie
    minute i zero sekund, jest zabillingowana na 8 gr netto, 10 gr brutto? I
    nie jest to odosobniony przypadek, ale regula? Na moje pytania, jak sie
    taki billing ma do oficjalnego, wiazacego dokumentu w postaci cennika,
    otrzymuje w odpowiedzi jakies glodne kawalki na temat przeliczen cen
    netto i brutto oraz tego, jak dziala ich system billingowy. Tak jakby to
    mialo jakiekolwiek znaczenie. Moim zdaniem w takiej sytuacji usluga jest
    swiadczona niezgodnie z cennikiem i tyle. A powinna byc zgodna.

    Mnie tam nie chodzi o moja kase, bo stracilem na tym - jak podliczylem -
    zlotowke, ale o zasade. Uwazam ze jest to jednak naciaganie klienta, a
    mnozac te moja zlotowke przez liczbe klientow to juz calkiem spora sumka
    wychodzi...
    Czy mam racje? I czy to sie nadaje np. do UOKiK?
    --
    Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa
    r...@a...krakow.pl
    --
    Spam, wirusy, spyware... masz dość? Jest alternatywa!
    http://www.firefox.pl/ --- http://www.thunderbird.pl/
    Szybciej. Łatwiej. Bezpieczniej. Internet tak jak lubisz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1