eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłędy na paragonie i brak zwrotu › Błędy na paragonie i brak zwrotu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: tomi <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Błędy na paragonie i brak zwrotu
    Date: Tue, 08 Jan 2008 21:22:39 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <fm0m2i$3k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 149.156.157.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1199823762 116 149.156.157.43 (8 Jan 2008 20:22:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2008 20:22:42 +0000 (UTC)
    X-User: zoniek
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:508937
    [ ukryj nagłówki ]


    Kupowałem ostatnio w sklepie internetowym kilka produktów, jakiś
    niedorozwinięty gościu policzył jeden przedmiot trzy razy, inny dwa
    razy. Nie umie liczyć albo był na kacu i widział podwójnie - nie wnikam.

    Kasę zapłaciłem, a zorientowałem się dopiero jak przyszła przesyłka ze
    złym paragonem.
    Zgłosiłem pomyłkę, obiecali zwrot kasy, ale od miesiąca nie mogę się
    doprosić przelewu.

    Co można z tym zrobić ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.01.08 17:06 lux

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1