eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłędy na paragonie i brak zwrotu › Błędy na paragonie i brak zwrotu
  • Data: 2008-01-08 20:22:39
    Temat: Błędy na paragonie i brak zwrotu
    Od: tomi <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Kupowałem ostatnio w sklepie internetowym kilka produktów, jakiś
    niedorozwinięty gościu policzył jeden przedmiot trzy razy, inny dwa
    razy. Nie umie liczyć albo był na kacu i widział podwójnie - nie wnikam.

    Kasę zapłaciłem, a zorientowałem się dopiero jak przyszła przesyłka ze
    złym paragonem.
    Zgłosiłem pomyłkę, obiecali zwrot kasy, ale od miesiąca nie mogę się
    doprosić przelewu.

    Co można z tym zrobić ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.01.08 17:06 lux

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1