  • Data: 2008-11-18 15:30:48
    Temat: Blednie wyslany przekaz pocztowy.
    Od: "o...@k...pl" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Jakies 2 miesiace temu dostalem kilka zl przekazem pocztowym.
    Dzisiaj dzwoniac do instytucji, ktora mi to wyslala okazalo sie, iz
    otrzymalem pieniadze omylkowo.
    Instytucja oczywiscie nakazala mi te pieniadze zwrocic.

    Powstaje pytanie, czy ta instytucja ma prawo zadac odemnie zwrotu tych
    pieniedzy? Przekaz byl zaadresowany na mnie i byly wpisane wszystkei
    moje dane.
    Jak prawo ustosunkowuje sie do czegos takiego?