eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › odpowiedzialnosc za dane klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2006-07-05 19:58:38
    Temat: odpowiedzialnosc za dane klienta
    Od: p...@g...com

    witam,

    mam nastepujace pytanie:

    jak wyglada kwestia odpowiedzialnosci za dane klienta z punktu widzenia
    firmy informatycznej?
    dokladniej wyglada to tak:
    jest firma zajmujaca sie powiedzmy obsluga klienta (komputery i siec),
    czy jest roznica jesli firma ma umowe pisemna badz jej nie ma ?
    czy jesli w umowie nie ma sprecyzowanego zapisu o odpowiedzialnosci
    dziala to na czyjas korzysc?
    czy klient moze pociagnac do odpowiedzialnosci firme (czy musza byc
    stosowne zapisy w umowie itp.)
    pozdr
    piotrek


  • 2. Data: 2006-07-06 06:43:25
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za dane klienta
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    p...@g...com wrote:

    > jak wyglada kwestia odpowiedzialnosci za dane klienta z punktu
    > widzenia firmy informatycznej?
    > dokladniej wyglada to tak:
    > jest firma zajmujaca sie powiedzmy obsluga klienta (komputery i siec),
    > czy jest roznica jesli firma ma umowe pisemna badz jej nie ma ?

    Umowa i tak istnieje. Tyle, że ustna. Umowa może przewidywać
    uregulowania odmienne od typowych wynikających z KC. Bardzo trudne jest
    udowodnienie treści umowy ustnej przed sądem.

    > czy jesli w umowie nie ma sprecyzowanego zapisu o odpowiedzialnosci
    > dziala to na czyjas korzysc?

    Ogólne zapisy KC.

    > czy klient moze pociagnac do odpowiedzialnosci firme (czy musza byc
    > stosowne zapisy w umowie itp.)

    Może.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1