  • 1. Data: 2006-07-05 19:45:09
    Temat: Kupno mieszkania
    Od: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    mam taka sytuacje:

    Chcemy z Zona kupic mieszkanie, jednak wlasciciele moga sie wyprowadzic
    dopiero za okolo 3 miesiace, poniewaz oni kupuja mieszkanie, ktorego
    wlasciciel moze sie wyprowadzic za 3 miesiace. Jednak potrzebuja juz
    teraz pieniedzy na zakup mieszkania.

    Wiec doszlismy do porozumienia, ze mieszkanie kupimy teraz, a obecni
    wlasciciele beda od nas wynajmowac formalnie nasze mieszkanie.

    Jakie jest (jesli jest) potencjalne ryzyko takiego postepowania?

    Jak przeprowadzic taka transakcje, aby byla poprawna formalnie?

    Prosze o odpowiedz i ocene takiej sytuacji.

    Pozdrawiam,
    ctx

  • 2. Data: 2006-07-05 20:27:29
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    ctx wrote:

    > Jakie jest (jesli jest) potencjalne ryzyko takiego postepowania?

    Ze się nie wyprowadzą jak im cos pójdzie nie tak i będziecie mieli
    mieszkanie z lokatorami.

    > Jak przeprowadzic taka transakcje, aby byla poprawna formalnie?

    Oni biora pożyczke w banku pod zastaw tego mieszkania.
    A mieszkanie kupujesz jak będzie czyste.

  • 3. Data: 2006-07-06 07:17:23
    Od: <g...@U...pl>

> [...]
    >
    > Wiec doszlismy do porozumienia, ze mieszkanie kupimy teraz, a obecni
    > wlasciciele beda od nas wynajmowac formalnie nasze mieszkanie.

    w moim przypadku cena spadla o 5 000 :)

    > Jak przeprowadzic taka transakcje, aby byla poprawna formalnie?

    w akcie notarialnym zapisano, ze wyprowadza sie i wymelduja do XX XX i po
    bólu.
    jest chyba jeszcze jakis zapis, ze poddaja sie egzekucji z jakiegos tam
    paragrafu.

    u mnie obylo sie bez przebojów. nie wiem czemu mialoby byc inaczej

    Grys

  • 4. Data: 2006-07-06 07:17:56
    Od: <g...@U...pl>

    Jak Ci bardzo zależy zeskanuję Ci akt notarialny :) Daj znać

    Grys

  • 5. Data: 2006-07-06 09:21:16
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dodatkowo zapis, że ostatnia ratę (10 - 20 %) otrzymują po opróżnieniu lokalu.
    Ta rata to może być np. czek potwierdzony zdeponowany u notariusza.
    JaC

  • 6. Data: 2006-07-06 18:35:32
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > Ze się nie wyprowadzą jak im cos pójdzie nie tak i będziecie mieli
    > mieszkanie z lokatorami.

    i co z tego? mieszkanie będzie wasze a to że są tam zameldowani nie
    uprawnia ich do wiecznego zamieszkiwania, to już nie te czasy :)

    > Oni biora pożyczke w banku pod zastaw tego mieszkania.
    > A mieszkanie kupujesz jak będzie czyste.

    kolejna bzdura, odpowiedni zapis w akcie notarialnym wystarcza,
    notariusz wam sporządzi odpowiedni zapis wystarczy mu wyjaśnić o co
    wam chodzi, tylko nie zapomnijcie zgłosić do US przychodów z wynajmu
    jeśli ma być wszystko legalnie.

    Grzesiex