    From: "Henry" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: BPH wnerwia mnie na MAX !!!
    Date: Wed, 2 May 2007 10:05:01 +0200

    Wiele razy zdażyło mi się, że zapłata za paliwo na stacja bezobsługowych
    była księgowana po kilku dniach, ale dziś to już przegieli !!!

    Rano odpalam neta, żeby zapłacic rate za kredyt a tu ZONK pieniadze na
    koncie były i nie.
    Zdziwiony patrze do histori a tu oplata za tankowanie z 14 kwietnia, czyli
    18 dni !!!

    Czy bank nie ma jakis ograniczen czasowych co do ksiegoawnia oplat z karty
    platniczej ?!

    Przeciez to paranoja. Tej transakcji nie bylo w operacjach "zablokowanych".
    Pojawila sie tak znikad !!!