  • Data: 2007-05-02 08:49:00
    Temat: Re: BPH wnerwia mnie na MAX !!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f19gou$5pd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy bank nie ma jakiś ograniczeń czasowych co do ksiegoawnia oplat z karty
    > platniczej ?!

    To najczęściej nie jest wina banku, tylko operatora kart oraz operatora
    terminala tej stacji obsługowej. Przecież w banku księgowań nikt już obecnie
    ręcznie nie robi. Gdyby chcieli Ci to po 18 dniach zrobić, to ktoś ekstra musiał
    by to z ELIKSIR-a usunąć, te 18 dni przechować i następnie ręcznie operacje
    wykonać. Tak więc pretensje kierujesz najprawdopodobniej pod niewłaściwym
    adresem.

    Co więcej to dokonana przez Ciebie zapłata powinna być widoczna od razu w kwocie
    zablokowanej (górna część okna), bo trafia tam po autoryzacji transakcji. Z
    opóźnieniem pojawia się w historii (dolna część okna), ale BPH tak już ma. Nie
    wiem jak teraz, ale był czas, że odświeżenie historii w oknie przeglądarki
    ujawniało kolejne transakcje. I tak można było kilka razy. Dawno nic mi z
    ostatniej chwili nie było potrzebne, więc nie wiem, czy naprawili to.

    A co do opóźnienia w obciążeniu rachunku, to zdarzało mi się, że obciążenie
    przychodziło po blisko dwóch miesiącach, gdy transakcji kartą dokonywałem poza
    granicą Polski.