  • Data: 2007-05-02 09:53:19
    Temat: Re: BPH wnerwia mnie na MAX !!!
    Od: "Henry" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To najczęściej nie jest wina banku, tylko operatora kart oraz operatora
    > terminala tej stacji obsługowej. Przecież w banku księgowań nikt już
    > obecnie ręcznie nie robi. Gdyby chcieli Ci to po 18 dniach zrobić, to ktoś
    > ekstra musiał by to z ELIKSIR-a usunąć, te 18 dni przechować i następnie
    > ręcznie operacje wykonać. Tak więc pretensje kierujesz najprawdopodobniej
    > pod niewłaściwym adresem.

    I tu się z tobą nie zgodzę, bo jakoś jeżeli korzystam z kart innych banków
    (np. MultiBank lub mBank) tranzakcje są księgowane odraqzu (a przynajmniej
    blokowane)

    > Co więcej to dokonana przez Ciebie zapłata powinna być widoczna od razu w
    > kwocie zablokowanej (górna część okna), bo trafia tam po autoryzacji
    > transakcji. Z opóźnieniem pojawia się w historii (dolna część okna), ale
    > BPH tak już ma. Nie wiem jak teraz, ale był czas, że odświeżenie historii
    > w oknie przeglądarki ujawniało kolejne transakcje. I tak można było kilka
    > razy. Dawno nic mi z ostatniej chwili nie było potrzebne, więc nie wiem,
    > czy naprawili to.

    No właśnie problem w tym, że kwota nie jest wogóle widoczna ani na wyciągu
    ani w blokadach.
    Dopiero po 18 dniach bank zaksięgował tą opłatę

    > A co do opóźnienia w obciążeniu rachunku, to zdarzało mi się, że
    > obciążenie przychodziło po blisko dwóch miesiącach, gdy transakcji kartą
    > dokonywałem poza granicą Polski.

    To jes Polska :)