eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArt. 384 KC - jak interpretować › Art. 384 KC - jak interpretować
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not
    -for-mail
    From: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Art. 384 KC - jak interpretować
    Date: Tue, 10 May 2011 15:42:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <iqbfct$n8i$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host942310250.microchip.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1305034973 23826 94.231.0.250 (10 May 2011 13:42:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 May 2011 13:42:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:677150
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich forumowiczów.
    Jestem w trakcie tworzenie zasad świadczenia usług telekomunikacyjnych w
    ramach prowadzonej działalności, a co zatem idzie tworzenia regulaminu
    usług.
    I tutaj mam pewien problem, otóż w przypadku chęci wprowadzenia zmian
    prawo nakazuje poinformować Klienta/Konsumenta o wprowadzonych zmianach
    z zachowaniem odpowiedniej formy i ram czasowych. Klient/Konsument ma
    prawo się na proponowane zmiany nie zgodzić.
    No i właśnie, co wówczas, czy jest jakaś dowolność? Dokładnie to czy
    mogę skonstruować regulamin tak, aby w przypadku nieakceptacji zmian
    umowa pozostawała w stanie nie zmienionym, czy też w przypadku braku
    akceptacji zmian Klient/Konsument ma zawsze prawo odstąpić od umowy.

    Upraszczając, zmieniam w regulaminie zapis A na B, ale dopuszczam, że
    nie każdy klient zgodzi się na powyższe zmiany, czy mogę dopuścić do
    sytuacji, że mam dwa "rodzaje" umów, z zapisem A i B, a od akceptacji
    bądź nie Klienta/Konsumenta zależeć będzie z której wersji będzie korzystał?

    Dochodzą do mnie wieści, iż w oparciu o art. 384 KC niestety w przypadku
    nieakceptacji zmian z A na B Klient/Konsument ma zawsze prawo do
    odstąpienia od całej umowy, a nie tylko od proponowanych zmian.

    Nigdzie jednak nie potrafię się doczytać interpretacji tego artykułu, co
    sądzicie o tej sprawie?

    pozdrawiam
    Wojciech Wrodarczyk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1