eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArt. 384 KC - jak interpretowaćRe: Art. 384 KC - jak interpretować
  • Data: 2011-05-11 11:08:37
    Temat: Re: Art. 384 KC - jak interpretować
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-11 12:04, mvoicem pisze:
    > (11.05.2011 11:48), Olgierd wrote:
    >> Dnia Wed, 11 May 2011 11:17:35 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):
    >>
    >>>> Dokładnie o coś takiego mi chodzi. Zakładany scenariusz dotyczy nie
    >>>> bardzo istotnych zmian, np. chcę wprowadzić opcję czasowego zawieszenia
    >>>> usługi. Zapisy zmieniają się, ale jak klient nie chcę takiej opcji, to
    >>>> dlaczego dawać mu prawo do rozwiązania, po prostu może na zmiany się nie
    >>>> zgodzić i pozostać bez tej proponowanej opcji.
    >> Jedyną dla Ciebie możliwością jest wobec tego nieproponowanie tego
    >> rozwiązania konkretnemu klientowi.
    >>
    >
    > Ale ale ... opcja czasowego zawieszenia usługi to na pewno aneks do
    > umowy/zmiana regulaminu?
    >
    > Jeżeli wyślesz pismo "Drogi Kliencie. Od dzisiaj możesz czasowo zawiesić
    > swoje usługi" - to wg mnie nie jest to ani aneks do umowy, ani zmiana
    > regulaminu.
    >
    > p. m.

    To był przykład wymyślony na siłę, na potrzeby wątku. Oczywiście ma Pan
    rację. Drugim przykładem może być za 5 zł - 2x szybciej, ale to też
    można obejść innym pakietemm który klient może zamówić.
    Niezależnie od powyższego - dziękuję wszystkim za pomoc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1