  • Data: 2011-05-11 09:48:05
    Temat: Re: Art. 384 KC - jak interpretować
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 May 2011 11:17:35 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):

    > Dokładnie o coś takiego mi chodzi. Zakładany scenariusz dotyczy nie
    > bardzo istotnych zmian, np. chcę wprowadzić opcję czasowego zawieszenia
    > usługi. Zapisy zmieniają się, ale jak klient nie chcę takiej opcji, to
    > dlaczego dawać mu prawo do rozwiązania, po prostu może na zmiany się nie
    > zgodzić i pozostać bez tej proponowanej opcji.

    Jedyną dla Ciebie możliwością jest wobec tego nieproponowanie tego
    rozwiązania konkretnemu klientowi.

    > Teraz kolejne pytanie w wątku, czy zatem jakoś szczególnie należy
    > określić, iż nie traktujemy umowy jako indywidualne, a nie wg wzorca?

    Tak, w tym celu musisz wystąpić do każdego klienta z indywidualną
    propozycją zawarcia aneksu do umowy.

    Jeśli chcesz to wpisać do regulaminu, to kłania się temat, o którym
    pisałeś.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl