  • Data: 2011-05-14 21:58:58
    Temat: Re: Re: Art. 384 KC - jak interpretować
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 May 2011, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > Chyba, że nie bedziemy tego traktować jako wzorca umowy, tylko każda umowa
    > będzie indywidualna.

    Hm... a dlaczego nie miałoby być kilka osobnych, równoległych wzorców
    umowy?
    W tym takich, których przedsiębiorca już *nie* stosuje (nie proponuje)
    do nowych umów.

    Na mój gust, wlaśnie tak robią telekomy.
    I tak zrobiło Inteligo po przejęciu przez PKO z rąk Deutche Bank Berlin.

    > Wówczas propozycja zmiany umowy, jeśli druga strona się
    > nie zgodzi nie będzie stanowić jej wypowiedzenia.

    Zgoda, ale propozycja skorzystania z *nowego*, ale *nie* ze *zmienionego*
    regulaminu, IMVHO da ten sam skutek, nie prowadząc do konieczosci
    "indywidualnego zawierania".

    pzdr, Gotfryd