    From: wujek<k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allego, wyzwiska i obrazanie
    Date: Wed, 28 Dec 2005 10:13:30 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam wszystkich !
    Czesto wystawiam i sprzedaje rozne rzeczy na Allegro, poniewaz aukcji jest sporo
    a do tego pracuje zawodowo czasmi przydarzaja mi sie pomylki (wysylka nie tego
    koloru, rozmiaru itd.). W wypaku pomylki sprawe stram sie mozliwie szybko
    prostowac (wymiania, zwrot pieniedzy, gratis itd.) Jednak w opisanym przypadku
    klinetka zniszczyla wyslalna rzecz (kolor niezgodny z zamowieniem) i zarzadala
    zwrotu pieniedzy. Na moja spokojna argumentacje dotyczaca sposobu zalatwienia
    sporu, odpowiedzila agresja i obrzucila mnie obelgami. Po chwilowym uspokojneiu
    dzis rano otrzymalem od niej taki oto e-mail:
    "Halo?? Nadal pan nie odpowiada czy dalej twierdzi ze zamawialam niebieski?? A
    moze teraz tez maile ktore wydrukowalam i wyslalam z kombinezonem nie doszly??
    Zeby zwrocic ten kombinezon nie musialam wydrapywac zadnej dziury, bo
    przyslanie mi nie tego koloru ktory zamawialam jest podstawa do wymiany.
    Zawsze sie zastanawiam z punktu psychologicznego co kieruje takimi podludzmi jak
    pan do takich zachowan: klamstw, oszustw, chamstwa i ogolnie bycia
    cwaniaczkiem. Wiem ze region z ktorego pan jest do bogatych nie nalezy ale zeby
    az taka bieda byla ... wspolczuje. Moze jakies paczki zywnosciowe przyslac, bo na
    szczescie dla mnie 39zl to sa zadne pieniadze."
    I teraz moje pytanie:
    Czy istnieje szansa na oddanie sprawy na Policje lub prokuratury za "paragraf" za
    obraze lub cos podobnego ?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info