  • 31. Data: 2005-06-13 04:46:03
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 12 Jun 2005 17:51:44 +0200, użyszkodnik "SQLwysyn"
    <s...@s...pl> napisał:

    > A za sformulowanie 'starsza kobieta' powinien w gębe od kogos dostac. Od
    > niej - na pewno.

    a z jakiego to niby powodu ???

    --
    futszaK
    telefon stacjonarny - to taki skype bez komputera

  • 32. Data: 2005-06-13 04:49:09
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 12 Jun 2005 19:14:12 +0200, użyszkodnik Artur Drzewiecki
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał:

    > Tej kobiecie nie tyle chodzi o alimenty, ile o to, by dzieciak miał
    > "porządnego" ojca. Być może (zakładając prawdziwość mojej hipotezy)
    > prawdziwy ojciec np. siedzi w więzieniu i kobieta woli takiego "ojca",
    > żeby dobrze wypaść w swoim środowisku, chcąc równocześnie sama wychować
    > dziecko.

    alez nie widze problemu, chce sobie sama wychowywac dziecko to niech
    wychowuje na swój koszt

  • 33. Data: 2005-06-13 06:23:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Artur Drzewiecki [Mon, 13 Jun 2005 05:54:59 +0200]:

    > Kobieta stwierdza, że w potencjalnym okresie koncepcyjnym
    > (180 - 300 dni przed porodem) współżyła z danym mężczyzną,
    > co zwykle jest prawdą (a nawet jak nie, to i tak zwykle nie
    > do udowodnienia:-)) a samo powiedzenie nic nie kosztuje.
    > Mężczyzna zaś w odpowiedzi przeprowadza dowód z dziedziczenia
    > na swój koszt.

    No dobra, ale mnie w sumie tez intryguje czemu to on musi
    udowadniac ze sie z nia nie ciupcial, a nie ona ze sie
    z nia jednak ciupcial?

    Nasze prawo defaultowo zaklada, ze jak facet ma okazje
    przespac sie z baba to na pewno sie przespi? ;)

    Kira

  • 34. Data: 2005-06-13 08:59:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisali:

    > okresie koncepcyjnym. Jeśli to udowodni to nie trzeba żadnych badań DNA
    > by ustalić ojcostwo. To facet zazwyczaj przeprowadza kontrdowowód z DNA.

    Czy teraz nie wystarcza wykluczenie ojcostwa na podstawie grupy krwi?
    A jesli sie nie da, to dopiero DNA?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 35. Data: 2005-06-13 09:02:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisali:

    > No, ale i tak wychodzi na to, że w głównej mierze to facet udowadnia, że
    > nie jest wielbłądem.
    > Wystarczą dwie dobre koleżanki, żeby wrobić dowolnego faceta z ulicy.

    Jeszcze do niedawna mezczyzna nie mial prawa dochodzic swojego ojcostwa.
    Teraz niby ma, ale to fikcyjne prawo.
    Kobieta moze nie informowac ojca, ze w ogole ma dziecko, a w dowolnej
    chwili, kiedy jej sie zachce, moze go pozwac o alimenty.

  • 36. Data: 2005-06-13 09:05:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > Myslisz, ze 600 zl na utrzymanie niemowlaka to duzo ? Naiwnys...

    Ja nie wiem, czy duzo, ale grubo przekracza koszty utrzymania.

  • 37. Data: 2005-06-13 09:14:49
    Od: zly <b...@p...fm>

    idiom napisał(a):

    > Seks bez zabezpieczenia jest głupotą - bez względu na to czy z tą kobietą
    > sypia tylko on czy nie był "jedyną osobą".

    Oczywiscie, tylko, ze wg znanej nam wersji, ta starsza pani oswiadczyla
    ze jest zabezpieczona.

    > Mam tylko nadzieję, że wyciągnął wnioski na przyszłość.

    Nie wierz nigdy kobiecie? ;)

    pzdr
    Marcin

  • 38. Data: 2005-06-13 09:33:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndaqikv.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Ja nie wiem, czy duzo, ale grubo przekracza koszty utrzymania.

    Mówisz? Kiedys doczytalam w Polityce bodajze, ze koszt utrzymania dziecka od
    ciazy po 18 rok zycia to ok 500tys [ o ile dobrze kojarze]. Wtedy moj berbec
    mial rok - z ciekawosci siadlam i zaczęłam liczyc ile mnie kosztowal -
    policzylam moje ubrania ciazowe - ok 700zl, wyprawke dla niego [wozek,
    lozeczko, ciuszki etc] ok 2 tys. I cała resztę - w sumie dało mi to kwote ok
    13 tys zl. Jak mówie za rok zycia dziecka +9 mcy ciazy. Policzylam zmiane
    garderoby mojego smyka, ktory rosl jak na drożdzach i co 1.5 mca kosztowalo
    mnie to ok 300zl, pampersy, zabawki, szczepienia, jedzenie[mleko
    modyfikowane, soki i nieskonczoną ilosc sloikowych cudactw], fotelik
    samochodowy, chodzik, kojec turystyczny, krzeselko, kosmetyki pielegnacyjne
    etc. Dlatego kwota 600zl nie wydaje mi sie dziko wygórowana

    Aha -dla jasnosci - ciuszki zadne firmówki, wózek tez zwyczajny polski
    kupowany na dodatek w hurtowni - tak, ze bez fajerwerków

    HaNkA

  • 39. Data: 2005-06-13 09:42:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Czy teraz nie wystarcza wykluczenie ojcostwa na podstawie grupy krwi?
    > A jesli sie nie da, to dopiero DNA?

    Wystarcza wszystko co sąd uzna za podważenie domniemania z art. 85 krio.
    Może być na przykład brak członka ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 40. Data: 2005-06-13 09:46:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> [...]
    > samochodowy, chodzik, kojec turystyczny, krzeselko, kosmetyki pielegnacyjne
    > etc. Dlatego kwota 600zl nie wydaje mi sie dziko wygórowana

    Weź tylko pod uwagę że nie wszystko co wskazałaś będzie wchodziło do
    periodycznych alimentów. Wózek, wyprawka, łóżeczko itp - są to wydatki
    jednorazowe dochodzone na podstawie 141 krio - w naszym przykładzie
    kwota 4000 zł - dochodzona obok alimentów.