  • 91. Data: 2005-06-14 15:22:39
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d8mktn$7ee$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndathg5.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl
    > .
    >
    > Bo jesli koles sie bzyknął z nieznajomą na imprezce i w efekcie ona
    > zaszla, to sam jest sobie winien.

    a ona przepraszam to na baterie chodzi ?

    p.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 92. Data: 2005-06-14 15:23:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    IT <g...@w...pl> napisali:
    > decyduje tylko kobieta? o zaplodnieniu? bzdura. o urodzeniu? bzdura (vide
    > prawo RP.

    Bzdura. Jedzie sobie do Holandii i pozamiatane. Ojciec nie ma nic do
    gadania.

    > o wychowaniu? bzdura - jak ojcu dziecka zalezy, to bedzie mial
    > wplyw na wychowanie.

    Jak sie w ogole o dziecku dowie, to co najwyzej bedzie mogl wniesc sprawe
    o ustalenie ojcostwa. Dalszego ciagu nie bedzie, a w takim przypadku jak
    tu opisywany napewno.
    Rzeczywistosc jest taka, ze kobieta moze wskazac dowolnego mezczyzne jako
    ojca dziecka.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 93. Data: 2005-06-14 15:39:06
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > Rzeczywistosc jest taka, ze kobieta moze wskazac dowolnego mezczyzne
    > jako ojca dziecka.

    no i co? Co jej da wskazanie dowolnego mezczyzny?

    Ma Du

  • 94. Data: 2005-06-14 15:52:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    IT <g...@w...pl> napisali:

    > no i co? Co jej da wskazanie dowolnego mezczyzny?

    Jej nic. Ale facetowi nabruzdzi. I moze sobie wskazywac do woli i w
    dowolnym czasie.
    Mozesz za 5 lat dowiedziec sie, ze jestes tata. Fajnie?

  • 95. Data: 2005-06-14 16:03:12
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jej nic. Ale facetowi nabruzdzi. I moze sobie wskazywac do woli i w
    > dowolnym czasie.
    > Mozesz za 5 lat dowiedziec sie, ze jestes tata. Fajnie?

    Nie, nie moge, Wiem z kim sie "pukam" i kiedy.

    Ma Du

  • 96. Data: 2005-06-14 16:07:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: IT [Tue, 14 Jun 2005 18:03:12 +0200]:

    > Nie, nie moge, Wiem z kim sie "pukam" i kiedy.

    A co za roznica, potrafisz udowodnic ze nie pukales sie
    akurat z ta, co cie palcem pokazala? :P

    Bo wiesz, to Ty musisz udowodnic ze to nie Twoje, a nie
    ona ze w ogole Cie kiedys na oczy widziala :>

    Kira

  • 97. Data: 2005-06-14 16:25:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    IT <g...@w...pl> napisali:

    > Nie, nie moge, Wiem z kim sie "pukam" i kiedy.

    Nie chodzi mi o ciebie. Czy to w porzadku, ze kobieta moze przez kilka lat
    nie informowac faceta, ze jest ojcem i w dowolnej chwili sobie o nim
    "przypomniec"?

  • 98. Data: 2005-06-14 16:27:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie chodzi mi o ciebie. Czy to w porzadku, ze kobieta moze przez kilka lat
    > nie informowac faceta, ze jest ojcem i w dowolnej chwili sobie o nim
    > "przypomniec"?

    A jest jakies przedawnienie na bycie ojcem?

  • 99. Data: 2005-06-14 16:30:11
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Kira wrote:
> [...]
    > akurat z ta, co cie palcem pokazala? :P
    >
    > Bo wiesz, to Ty musisz udowodnic ze to nie Twoje, a nie
    > ona ze w ogole Cie kiedys na oczy widziala :>

    1. Badania genetyczne. bez problemu. a potem sprawa cywilna przeciwko
    sklerotycznej panience, co nie wie, kto ja pukal.

    pzdr

    Ma Du

  • 100. Data: 2005-06-14 16:31:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anna wrote:

    > I niech napisze czy w koncu było jego czy nie. Ogólnie post ku
    > przestrodze bardzo dobry, ale za starszą trzydziestoletnią to sama mu
    > bym przyłozyła ;O)

    Przepraszam bardzo - a czy nie jest starsza? Od niego?