  • 41. Data: 2005-06-13 10:02:45
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    news:d8jkuh$er6$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Weź tylko pod uwagę że nie wszystko co wskazałaś będzie wchodziło do
    > periodycznych alimentów. Wózek, wyprawka, łóżeczko itp - są to wydatki
    > jednorazowe dochodzone na podstawie 141 krio - w naszym przykładzie kwota
    > 4000 zł - dochodzona obok alimentów.

    No ok, podobnie jak ciuchy ciazowe - odejmijmy wiec powiedzmy 6 tys na te
    jednorazowe wydatki [wyprawka przedurodzeniowa+ "hardware"]zostaje 7 tys.
    podzielone przez 12 mcy da nam ok 580zl. Dzidek nie robi sie niestety tanszy
    z wiekiem - im wieksze ciuszki tym drozsze. Głupie butki "bartki" to ok
    130zl. A niestety są na jeden sezon. Jak zreszta wszystkie ciuszki. Podobno
    za to drugie dziecko jest zdecydowanie tansze:-))

    HaNkA

  • 42. Data: 2005-06-13 10:43:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[> napisali:
> [...]
    > 130zl. A niestety są na jeden sezon. Jak zreszta wszystkie ciuszki. Podobno
    > za to drugie dziecko jest zdecydowanie tansze:-))

    Mowimy tutaj o niemowlaku. Ja wydawalem srednio 400 zl miesiecznie razem z
    ciuchami, pieluchami, zabawkami i innymi sloiczkami.
    Pamietajmy tez o tym, ze obowiazki wobec dziecka ma nie tylko ojciec.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 43. Data: 2005-06-13 10:54:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndaqoce.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Mowimy tutaj o niemowlaku.

    Ano, A te bywaja rózne. Moj majac 6 mcy juz stawal a gdy skonczyl 10 mc
    nigdy juz nie usiadl w wózku bo w tym wieku chodzil juz pewnie i stabilnie
    wiec buty byly jak najbardziej na miejscu aby mogł ze mną chodzic na spacery
    i zakupy:-). Do tego wieku mial juz 3 pary bucikow - sportowe Nike -
    prezent, oraz 2 pary "bartkow" - jesienne i zimowe. O pantofelkach nie
    wspomnę:-))

    Kolejna rzecz - to lekarstwa - moj dzid byl okazem zdrowia. Ale bywaja
    dzidki i chorowite i alergiczne, ktore wymagaja specjalnego jedzenia oraz
    traktowania co moze byc droższe w utrzymaniu

    > Pamietajmy tez o tym, ze obowiazki wobec dziecka ma nie tylko ojciec.

    Tu się zgodze jak najbardziej:-)

    HaNkA

  • 44. Data: 2005-06-13 11:54:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > No ok, podobnie jak ciuchy ciazowe - odejmijmy wiec powiedzmy 6 tys na te
    > jednorazowe wydatki [wyprawka przedurodzeniowa+ "hardware"]zostaje 7 tys.
    > podzielone przez 12 mcy da nam ok 580zl.

    A podobno mamy równouprawnienie. No to tę kwtoę należałoby podzielić na
    pół, bo przecież matka też ma to dziecko utrzymywać, a nie tylko ojciec.
    Jeżeli on ma płcić 600 zł, to razem daje 1200 zł. Za tyle to ja całą
    rodzinę utrzymam.

  • 45. Data: 2005-06-13 12:09:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisali:

    > A podobno mamy równouprawnienie. No to tę kwtoę należałoby podzielić na

    Zapomnij. W tej kwestii nie ma rownouprawnienia i chyba dlugo nie bedzie.
    Dziecko to bardzo czesto sposob na zdobycie utrzymania dla nierobow, bo
    wlasciwie wszystko w rekach "mamusi". Ojciec ma prawo tylko placic.
    A wysokosc alimentow z kosztami utrzymania dziecka ma malo wspolnego.
    Cwana babka oskubie faceta nawet z ponadprogramowych dochodow.

  • 46. Data: 2005-06-13 14:12:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > A podobno mamy równouprawnienie. No to tę kwtoę należałoby podzielić na
    > pół

    I idac dalej tym tropem nalezałoby dodac do tego połowe czynszu, oplat
    eksploatacyjnych, prądu, gazu etc. Bo dziecko tez mieszka, 'zużywa" prąd,
    wodę i gaz :-)

    HaNkA

  • 47. Data: 2005-06-13 16:33:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndaqtdn.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

> [...]
    > A wysokosc alimentow z kosztami utrzymania dziecka ma malo wspolnego.
    > Cwana babka oskubie faceta nawet z ponadprogramowych dochodow.

    Za takie poglady powinienies od wszystkich matek na tej grupie dostac
    wirtualnie w mordę.
    A szanowna twoja mamusia aby nie oskubala tatusia? A moze zostales
    niepokalanie poczęty ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 48. Data: 2005-06-13 16:34:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Rownie dobrze mogl byc informatykiem ;-) Promieniowanie wyniszczylo mu
    > rozne takie ... ;)

    Plemniki czy komórki mózgowe? Stawiam na 2 wersję.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 49. Data: 2005-06-13 16:55:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wirtualnie w mordę.
    > A szanowna twoja mamusia aby nie oskubala tatusia? A moze zostales

    ale to jest prawda, skoro babka zapewnia go iz sie zabiezpieczyla a w
    rzeczywistosci tak nie bylo,
    to w panstwie prawa powinno(mowie powinno a, nie jest, wiec prosze nie
    cytowac art jednoczesnie obrazajac mnie)
    to byc traktowane jako wyludzeni pieniedzy (w tym przypadku alimentow).

    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."
    Też masz pytanie do naszych ekspertów?
    ......... http://cafe.love-office.com .........

  • 50. Data: 2005-06-13 17:06:17
    Od: "Marqs" <m...@S...pl>

    > I niech napisze czy w koncu było jego czy nie. Ogólnie post ku
    > przestrodze bardzo dobry, ale za starszą trzydziestoletnią to sama mu
    > bym przyłozyła ;O)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Ania

    Tez jestem ciekawy :)