  • Data: 2003-05-17 11:36:04
    Temat: Adwokat z urzedu dla studenta
    Od: "$wierszczu" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, pisze na grupe pierwszy raz i odrazu z pytaniem. Mam miec w pon.
    sprawe w sadzie karnym - jestem oskarzonym. Wezwanie przyszlo w piatek
    z data 16.V i wezwaniem na 19.V - czy moge ubiegac sie o adwokata z urzedu
    - stac mnie najwyzej na konsultacje na ktora umowilem sie na pon. bo
    wczesniej
    nie moglem. Bede wdzieczny za wszelkie rady. TIA
    Dodam ze jestem studentem, nie zarabiam i nie posiadam mienia.

    pozdrawiam
    Tomek