  • Data: 2003-05-18 14:38:03
    Temat: Re: Adwokat z urzedu dla studenta
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > samo potwierdzenie że jesteś studentem i nie pracujesz nie jest
    > wystarczające - przynajmniej we Wrocławiu

    Ja (rowniez student), co prawda nie w sprawie karnej i nie w kwestii
    adwokata z urzedu, ale w kwestii zwolnienia z kosztow w sprawie
    cywilnej, musialem zlozyc oswiadczenie o stanie majatkowym (ruchomosci,
    nieruchomosci, akcje, obligacjie i pare innych) i dochodach (stypendium,
    alimenty, pomoc rodzicow itd) oraz sad wystapil do US w sprawie
    mojego dochodu za ubiegly rok.
    W sumie zostalem zwolniony z kosztow w calosci.

    Tomek