  • Data: 2003-05-19 18:28:16
    Temat: Re: Adwokat z urzedu dla studenta
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "$wierszczu" <p...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ba5714$m87$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam, pisze na grupe pierwszy raz i odrazu z pytaniem. Mam miec w pon.
    > sprawe w sadzie karnym - jestem oskarzonym. Wezwanie przyszlo w piatek
    > z data 16.V i wezwaniem na 19.V - czy moge ubiegac sie o adwokata z urzedu
    > - stac mnie najwyzej na konsultacje na ktora umowilem sie na pon. bo
    > wczesniej
    > nie moglem. Bede wdzieczny za wszelkie rady. TIA
    > Dodam ze jestem studentem, nie zarabiam i nie posiadam mienia.

    Też mam podobny problem z tym, że moja sprawa jest już w II instancji bo
    wniosłem apelacje gdyż adwokat za którego pracę płaciłem z własnej kieszeni
    całkowicie olał sprawę podczas gdy obrońcy z urzędu reprezentujący
    oskarżonych spisiwali się całkiem nieźle, tak więc postanowiłem, że tym
    razem postaram się o adwokata z urzędu ale zamierzam to uczynić poprzez
    wcześniejsze złożenie odpowiedniego wniosku na piśmie do sądu w którym
    będzie się toczyć sprawa.