  • 21. Data: 2008-02-10 22:43:26
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Eliza" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c1e4fdad-a8db-45b1-9bd0-60a2ea917778@i7g2000prf
    .googlegroups.com...

    Napisałam kwota symboliczna 1% uważamże miałam prawo do kasacji -
    nadużycie uznania sądu po czym miałam prawo wystąpic ze skarga do
    Strasburga .

    Aby "iść" do ETPC, nie jest konieczne składanie skargi kasacyjnej. Już po
    wyroku sądu II instancji można pisać skargę (bodajże w terminie do 6
    miesięcy od otrzymania uzasadnienia).

    marekz

  • 22. Data: 2008-02-10 22:45:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

[...]

    miesięcy od otrzymania uzasadnienia). Niemniej jednak możesz nadal napisac
    skargę do ETPC (po odmowie przyjęcia skargi kasacyjnej) i najprawdopodobniej
    termin zostanie uznany za dochowany. Powodzenia!

    marekz

  • 23. Data: 2008-02-11 09:05:42
    Od: Jakub Mendys <k...@j...com>

    On Feb 10, 7:15 am, "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > 2.Do Rzecznika Praw Obywatelskich na przywrócenie terminu i ze skargą na
    > adwokata. Nawet jak nie jest to w jego kompetencjach, to może po większej
    > ilości skarg wystąpi o większe zabezpieczenie praw klientów adwokatów.

    Nie do rzecznika tylko do sądu. Ale możesz od razu o tym zapomnieć.
    Sytuacje w których termin może zostać przywrócony są dokładnie opisane
    a twoje pod to nie podlega. Sędzia nawet jeśli będzie chciał Ci pomóc
    to nie pomoże i już. Niestety tak już jest że ty (klient) ponosisz
    pełną odpowiedzialność za swojego pełnomocnika (adwokata).

    Przerobione osobiście.

    Ja napisałem skargę do rady adwokackiej. Czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam,

    Kuba

  • 24. Data: 2008-02-11 15:33:05
    Od: Eliza <e...@g...com>

    On 11 Lut, 10:05, Jakub Mendys <k...@j...com> wrote:

> [...]
    >
    > Przerobione osobiście.
    >
    > Ja napisałem skargę do rady adwokackiej. Czekam na odpowiedź.

    Ja też napisałam do rady adwokackiej ( grudzień) ido dziś nie mam
    odpowiedzi mimo kilku telefonów już,już wysyłają i wciąż nie
    wysyłają. czy znasz ustawę o odpowiedzialności adwokata ,czy nikt jej
    nie zna bo zadałam pytanie GDZIE wystąpić o OC adwokata.
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2008-02-11 22:48:59
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Eliza pisze:

> [...]
    > wysyłają. czy znasz ustawę o odpowiedzialności adwokata ,czy nikt jej
    > nie zna bo zadałam pytanie GDZIE wystąpić o OC adwokata.

    Eliza - spróbuje jeszcze raz, po dobroci.
    Nie masz o co skarżyć adwokata, a ORA nie ma go za co ciągać po
    dyscyplinarkach. Skoro SN odmówił przyjęcia skargi do rozpoznania, to
    znaczy, że skarga została prawidłowo pod względem formalnym napisana i
    wniesiona w terminie.

    Po prostu walcząc sama, nie potrafiłaś udowodnić zasadności swoich
    roszczeń finansowych w I i w II instancji. Teraz możesz tylko żałować.

    Ostatnia rada - jak będziesz pozywać adwokata i/lub jego
    ubezpieczyciela, to moim zdaniem, w tych okolicznościach na bank
    przegrasz i jeszcze zapłacisz koszty tej bezrozumnej zabawy. Ale to już
    "Twój cyrk, Twoje małpy"

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 26. Data: 2008-02-12 16:50:51
    Od: Eliza <e...@g...com>

    On 11 Lut, 23:48, Roman Rumpel <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
    > piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak

    CZy nie potrafiłam udowodniś zasadności swoich roszczeń,
    myślę że nie ,byłam bezsilna wobec faktu że powództwo było
    poprzedzone doniesieniem do prokuratury a sprawa zakończyła się tak że
    kowal zawinił a cygana powiesili czyli sprawca a następnie powód nie
    był obięty aktem oskarżenia lecz ten któremu sprawca stworzyl okazję .
    Akta sprawy karnej sąd włączyłz wielkim trudem do sprawy i co z tego
    że mały nie podskoczy dużemu.
    Adwokat niewinny . czy też był wobec tego faktu bezradny
    >czy nie jest zobowiązany informować klienta co sie w sprawie dzieje , czy wypada
    kłamać kiedy dzwonie w sprawie a on karze czekać ,czy nie jest jego obowiązkiem
    wiedzieć że sąd skargii nie przyjoł i akta już są w sądzie I instancji , czy sama
    wyczówając że adwokat kłamie muszę awracaćsię do sądu z zapytaniem co w sprawie itd.

  • 27. Data: 2008-02-12 18:48:36
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Eliza pisze:

> [...]
    > że mały nie podskoczy dużemu.
    > Adwokat niewinny . czy też był wobec tego faktu bezradny

    Szczerze Ci powiem - jest najcześciej bezradnym, w momencie, gdy
    przychodzi ktoś, kto już przegrał w dwóch instancjach i oczekuje cudu w SN

> [...]
    wyczówając że adwokat kłamie muszę awracaćsię do sądu z zapytaniem co w sprawie itd.

    Nic sie nie dzieje przez wiele miesięcy od wyslania skargi do wydania
    postanowienia przez SN

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl