    From: Roman Rumpel <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adwokat mniej niż zero
    Date: Mon, 11 Feb 2008 23:48:59 +0100

    Eliza pisze:

    > Ja też napisałam do rady adwokackiej ( grudzień) ido dziś nie mam
    > odpowiedzi mimo kilku telefonów już,już wysyłają i wciąż nie
    > wysyłają. czy znasz ustawę o odpowiedzialności adwokata ,czy nikt jej
    > nie zna bo zadałam pytanie GDZIE wystąpić o OC adwokata.
    > Pozdrawiam

    Eliza - spróbuje jeszcze raz, po dobroci.
    Nie masz o co skarżyć adwokata, a ORA nie ma go za co ciągać po
    dyscyplinarkach. Skoro SN odmówił przyjęcia skargi do rozpoznania, to
    znaczy, że skarga została prawidłowo pod względem formalnym napisana i
    wniesiona w terminie.

    Po prostu walcząc sama, nie potrafiłaś udowodnić zasadności swoich
    roszczeń finansowych w I i w II instancji. Teraz możesz tylko żałować.

    Ostatnia rada - jak będziesz pozywać adwokata i/lub jego
    ubezpieczyciela, to moim zdaniem, w tych okolicznościach na bank
    przegrasz i jeszcze zapłacisz koszty tej bezrozumnej zabawy. Ale to już
    "Twój cyrk, Twoje małpy"

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl