    From: "Afro" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Adresy i zdjęcia na stronie...
    Date: Wed, 1 Feb 2006 18:59:51 +0100

    Zamierzam stworzyć stronę internetową, która byłaby czymś w rodzaju
    informatora (informacje o hotelach, pubach, bankomatach itp.) w pewnym
    mieście. Ponadto były by tam informacje o zabytkach i ciekawych miejscach.

    I teraz mam pytania:
    1. Czy moge zamieszczać informacje o w/w miejscach, a konkternie ich adres,
    numer telefonu itp... Czy musze mieć ich zgodę? (dodam że te informacje są
    ogólnodostępne na ich stronach intrernetowych, reklamach itp.)

    2. Czy moge bez problemu zamieszczać zdjęcia zabytków (oczywiście mojego
    autorstwa)??

    Może te pytania są banalne, ale bardzo zależy mi na tych informacjach.
    Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi....