  • Data: 2006-06-19 09:19:18
    Temat: Administracja budynku - problem - proszę o rade
    Od: Slawek <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem z administracją budynku. Chodzi o prozaiczną w sumie
    sprawę a mianowicie wymianę pękniętego kaloryfera. Może szybko napiszę
    na jakiej zasadzie jest moje mieszkanie. Jest ono własnościowe, w
    wspólnocie mieszkaniowej a administruje budynkiem pewna firma.
    I teraz jak to wygląda. Pękł kaloryfer. Zgłosiłem. Przyszedł Pan z firmy
    administrującej. Stwierdził, że fakt, do wymiany i tu zaczynają sie
    schody - chcą mi wymienić na używany, nie wiadomego pochodzenia i to
    jeszcze taki wielki kloc:) Oczywiście odmówiłem bo kto by chciał coś
    takiego. Stwierdziłem, że jeśli chcą mi wstawić używany to proszę
    certyfikat na niego, orzeczenie o stopniu zużycia i oświadczenie skąd
    pochodzi:) Oczywiście tych warunków nie spełnili. Teraz odbijają
    piłeczkę między "prezesem" wspólnoty a firmą administrującą. A tymczasem
    woda spuszczona w całym budynku i oczywiście wszystko zamula :) Proszę
    Was jak mogę ich walnąć jakimś przepisem:) Gdzie go poszukać. Na pewno
    prawo jakoś to normuje. A nie sądzę aby mogli mi albo wymienić na stary
    grzejnik zużyty nie wiadomoego pochodzenia (nawiasem mówiąc "prezes"
    inteligentnie mi powiedział, ze co mnie obchodzi skąd może być nawet
    kradziony:)) albo nie wymienić wcale.
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie gdzie szukać jakiejś podstawy prawnej.

    pozdrawiam i z góry dzięki
    Sławek

    --
    http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www