  • Data: 2006-12-04 12:13:31
    Temat: Administracja budynku a remont
    Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzimy remont w mieszkaniu, spoldzielczym wlasnosciowym. Sasiedzi
    sie skarza, ze plyty kartonowo-gipsowe stoja na korytarzu i nasylaja na
    nas nonstop administracje i spoldzielnie mieszkaniowa. Odebralam dzis
    telefon, ze administrcja ma zastrzezenia co do naszego remontu i ze
    chca skontrolowac stan mieszkania. Czy ja mam obowiazek wpuszczania ich
    do mieszkania? Jakie przepisy to wszystko reguluja? Moze ktos pomoc, bo
    zupelnie nie wiem, co robic. Przed remontem porpsilismy administracje o
    zgode na remont, mamy zgode pisemna.