  • 1. Data: 2006-12-04 12:13:31
    Temat: Administracja budynku a remont
    Od: v...@g...com

    Prowadzimy remont w mieszkaniu, spoldzielczym wlasnosciowym. Sasiedzi
    sie skarza, ze plyty kartonowo-gipsowe stoja na korytarzu i nasylaja na
    nas nonstop administracje i spoldzielnie mieszkaniowa. Odebralam dzis
    telefon, ze administrcja ma zastrzezenia co do naszego remontu i ze
    chca skontrolowac stan mieszkania. Czy ja mam obowiazek wpuszczania ich
    do mieszkania? Jakie przepisy to wszystko reguluja? Moze ktos pomoc, bo
    zupelnie nie wiem, co robic. Przed remontem porpsilismy administracje o
    zgode na remont, mamy zgode pisemna.

  • 2. Data: 2006-12-04 13:49:33
    Temat: Re: Administracja budynku a remont
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Użytkownik <v...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Prowadzimy remont w mieszkaniu, spoldzielczym wlasnosciowym. Sasiedzi
    > chca skontrolowac stan mieszkania. Czy ja mam obowiazek wpuszczania ich

    Co chcą skontrolować we własnościowym mieszkaniu? :D
    Mogą Ci nakazać usunięcie płyt z korytarza. Może to również zrobić Straż
    Pożarna. Z tym nie wygrasz. Do mieszkania wpuszczasz policję z nakazem, a
    nie administrację, chyba że jest ogólna awaria, np. sieci wodociągowej :)...
    M.

  • 3. Data: 2006-12-04 14:13:02
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mario" <m...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik <v...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Co chcą skontrolować we własnościowym mieszkaniu?

    Ależ mieszkanie jest własnością spółdzielni a nie twoją.
    Ty jesteś co najwyżej właścielem prawa do mieszkania w tym mieszkaniu.
    Natomiast na pytanie, czy tak sobie moga wejść bo mają taką ochotę to ci nie
    odpowiem.

  • 4. Data: 2006-12-05 11:56:40
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

> [...]
    > Ty jesteś co najwyżej właścielem prawa do mieszkania w tym mieszkaniu.
    > Natomiast na pytanie, czy tak sobie moga wejść bo mają taką ochotę to ci
    A spoldzielnia to niby kto?