  • Data: 2005-12-28 10:35:19
    Temat: Abonament RTV
    Od: "marek" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie pytanie -> Chce od nowego roku płacić regularnie abonament RTV i tu
    nie było by problemu ;-) ale teraz mam pytanie jaki okres wsteczny mogę być
    "ścigany" że go nie płaciłem ? Czy jest jakiś okres w którym się przedawnia,
    umaża i nie zapłacony abonement przechodzi w zapomniane czy też aby być czysty
    muszę zapłacić zaległe lata. Powód jest prosty, że mam kłopot z odnalezieniem
    ksiązeczki i nie pamiętam kiedy zapłaciłem ostatni ;-(

    PS. Dla pytających się - nic do mnie nie doszło chce po prostu z dobrej woli
    zacząć ponownie płacić ponieważ wyszedłem z finansowych kłopotów.

    dzieki za odpowiedz.