  • Data: 2007-03-28 09:26:33
    Temat: "A skąd ja mam wiedzieć czy czegoś mi pan nie zwinął?"
    Od: Zbyszek <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "A skąd ja mam wiedzieć czy czegoś mi pan nie zwinął?"

    Ja nic nie ukradłem.
    Czy taki tekst to pomówienie?
    Czy taką osobę można zaciągnąć do sądu?
    Czy drogo kosztują koszty sądowe gdybym chciał walczyć o przywrócenie mojego
    dobrego imienia (wydaje mi się, że zostałem pomówiony skoro nic nie
    ukradłem)?
    Czy ten ktoś celowo użył słowa "zwinąć" aby uniknąć odpowiedzialności za
    bezpodstawne pomówienie o kradzież?

    Zbyszek