  • Data: 2004-05-06 14:02:40
    Temat: 20 lat pracy z dziennikiem w reku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chyba w 98 roku uchwalili że każde zwolnienie od 1991 odlicza się od tych 20 lat
    o ktorych mowi karta nauczyciela.
    Efekt jest taki, że jak komus we IX 2006 minie te 20 lat z dzinnikiem (i 30 lat
    pracy) to na wczesniejszą emeryturę się raczej nie załapie bo do 31 XII nie
    zdąży odpracować zwolnień :(

    Podobno uchylono ten zapis - sprawdzałem wszystkie sprawy bieżące i ostatnie na
    stronach www Trybunału Konstytucyjnego, na stronach NSA też szukałem i nic nie
    znalazłem.
    Jeśli ktoś coś na ten temat usłyszy to proszę o informację na liście
    *** blad ***