  • Data: 2004-05-07 08:03:08
    Temat: Re: 20 lat pracy z dziennikiem w reku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pablio wrote:

    > każda przerwa w faktycznym wykonywaniu pracy nauczyciela odlicza się
    > od okresu wymaganego do uzyskania emerytury nauczycielskiej
    > doszli do tego po przeczytaniu art. 88 karty nauczyciela
    > mowa tam o "wykonywaniu pracy w szczególnym charakterze" tj. jako
    > nauczyciel będąc na zwolnieniu nie wykonujesz pracy co?

    no to się moja żona nauczycielka ponownie rozczaruje bhyba że pogłoski o
    anulowaniu tej interpretacji jednak się potwierdzą.
    W sumie to raz się jest na zwolnieniu a raz zastępuje inne nauczycielki na
    zwolnieniu i per saldo odliczanie pojedynczych dni nie ma sensu, tym bardziej że
    uchwalono to z datą wsteczną od 91 roku
    *** blad ***