  • 11. Data: 2006-06-25 18:22:41
    Temat: Re: 178a kpk przy pomocy roweru...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Poro wrote:
    > Z racji, że jest sporo okoliczności łagodzących [...]
    > nie jechałem po ulicy,

    To akurat będzie okoliczność obciążająca, bo powinieneś.

    -------------------+
    -------------------+

  • 12. Data: 2006-06-25 19:43:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > To akurat będzie okoliczność obciążająca, bo powinieneś.

    ..i wysoki Sadzie on byl tak pijany, ze jechal po trawniku ;)

    A tak na marginesie, dzien w ktorym przemianowalem z powrotem policje na
    milicje, to zlocisty, lipcowy poranek roku ~95-96, jechalem na rowerze z
    Poznania do Pyzdr (jakies 70 km). Oczywiscie trzezwiotki jak niemowle. W
    Miloslawiu zatrzymal mnie patrol, przedmuchal (;)) i wreczyl.... mandat
    na 20 zl za "niebezpieczna jazde po chodniku". Nadmienie, ze juz bylem
    zmachany (50 km za mna) a jechalem po chodniku bo jezdnia sie nie
    nadawala do jazdy rowerem typowo szosowym.

    A wracajac do tematu: jkabys mial 0.2, 0.4 to mozna by cie zalowac (max
    po 1 piwie po ok 30 minutach potrafi byc 0.4), a tu sie podlozyles jak
    dziecko. dostaniesz pewnie maksa i nic ci nie pomoze. Zadnych
    okolicznosci podanych przez ciebie sad raczej nie wezmie pod uwage.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 13. Data: 2006-06-25 23:07:38
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > dziecko. dostaniesz pewnie maksa i nic ci nie pomoze. Zadnych okolicznosci
    > podanych przez ciebie sad raczej nie wezmie pod uwage.

    A w Warszawie jezdzacy po osiedlu znajomi rowerzysci "po piwku", albo "po
    piwko" (boc przeca mamy upaly) maja nowa metode. Jak widza policje, to
    spieprzaja po osiedlu ile wlezie miedzy slupkami. I szczerze mowiac dobrze
    tak smerfom. Niech scigaja prawdziwych przestepcow, a jak rowerzystow - to
    pijakow ze wsi, a nie normalnych ludzi, ktorzy nie wytrzymujac upalow
    wsiadaja na rower po zimnym piwku, nie zagrazajac nawet mrowkom na chodniku
    :>

    Rzygac mi sie chce na pajacow, ktorzy wymyslaja coraz to nowe metody, jak
    dokopac ludziom, ktorzy sa normalniejsi od nich. Przyklad: ostatnio policja
    wlepila mandat, a po protestach zatrzymala malzenstwo, ktore urzadzilo sobie
    piknik na trawce z lampka wina. Oczywiscie "ustawa o wychowaniu w
    trzezwosci" itd itp...

    To, co ostatnio sie dzieje, juz mnie nawet nie przeraza, tylko przyprawia o
    sklonnosci buntownicze.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2006-06-26 00:17:43
    Od: boz <h...@i...pl>

    Tiger wrote:

> [...]
    > trzezwosci" itd itp...
    >
    > To, co ostatnio sie dzieje, juz mnie nawet nie przeraza, tylko przyprawia o

    panstwo prawa?

  • 15. Data: 2006-06-26 05:45:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tiger napisał(a):
> [...]
    > wlepila mandat, a po protestach zatrzymala malzenstwo, ktore urzadzilo sobie
    > piknik na trawce z lampka wina. Oczywiscie "ustawa o wychowaniu w

    Ja bym sie upieral, ze wlasnie promuje kulture picia :)

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 16. Data: 2006-06-26 15:09:06
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pijakow ze wsi, a nie normalnych ludzi, ktorzy nie wytrzymujac upalow
    > wsiadaja na rower po zimnym piwku, nie zagrazajac nawet mrowkom na

    a ten majacy powyzej 0,5 promilla jadacy rowerem to nie jest prawdziwy
    przestepca??? Ciekawe moze mnie oswiecisz, ale jak w teoim przekonaniu brzmi
    dewfinicja przestepcy???

> [...]
    > policja wlepila mandat, a po protestach zatrzymala malzenstwo, ktore
    > urzadzilo sobie piknik na trawce z lampka wina. Oczywiscie "ustawa o

    Podobnie jak niektoprym rzygac sie chce czytajace ten post. Skoro jest
    przepis to zakichanym obowiazkiem Policji i innych sluzb jest wyegzekwowac
    jego przestrzeganie a nie udawac, ze sie pracuje. To dotyczy wszystkich
    rodzajow przestepstw- tym przeciw bezpieczenstwu na drodze rowniez. I jako
    rowarzysta uwazam, ze nalezy wyelimonowac z drog wszystkich, ktorzy po
    pijaku jada bez wzgledu czym.

    > To, co ostatnio sie dzieje, juz mnie nawet nie przeraza, tylko przyprawia
    > o sklonnosci buntownicze.

    Jak wiekszosc polakow, gdy ich cos dotyczy.

  • 17. Data: 2006-06-29 17:16:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Maverick31 napisał(a):
    [...]
> [...]
    > rodzajow przestepstw- tym przeciw bezpieczenstwu na drodze rowniez. I jako
    > rowarzysta uwazam, ze nalezy wyelimonowac z drog wszystkich, ktorzy po

    Tak jest, a zwłaszcza tych co jadą autobusem lub pociągiem. Powiesić ich
    na ręcznym hamulcu.

    Niedługo już za chodzenie po 2 piwach będą zabierać prawo jazdy za
    kierowanie pojazdem o napędzie mięśniowo-obuwniczym.

    p. m.

  • 18. Data: 2006-06-29 18:04:21
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl>

> [...]
    >
    > Niedługo już za chodzenie po 2 piwach będą zabierać prawo jazdy za
    > kierowanie pojazdem o napędzie mięśniowo-obuwniczym.

    Sorry, ale czy Ty widziałeś kiedykolwiek, jak nawalony jak świnia rowerzysta
    jadący chodnikiem przywalił w kobietę z wózkiem? Ja widziałem. Potencjalnych
    bandytów należy eliminować ze społeczeństwa.
    I dziwię się, że, są ludzie, którzy ich bronią.

    (D)

  • 19. Data: 2006-06-29 18:20:35
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    > Niedługo już za chodzenie po 2 piwach będą zabierać prawo jazdy za kierowanie
    > pojazdem o napędzie mięśniowo-obuwniczym.

    Jeśli tak ustalą Twoi, wybrani przez Ciebie przedstawiciele w sejmie to też
    będzie to prawo którego łamanie będzie ustawowo ścigane przez policję.
    Jest tak w każdym cywilizowanym kraju.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2006-06-29 23:56:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Daniel Pyra napisał(a):
> [...]
    > bandytów należy eliminować ze społeczeństwa.
    > I dziwię się, że, są ludzie, którzy ich bronią.

    Nie widziałem. Ale widziałem jak to samo zrobił pieszy, i to nawet nie
    był nawalony, tylko się normalnie potknął. Też eliminować ?

    p. m.