  • 1. Data: 2006-06-24 15:29:57
    Temat: ponad 21 punktow...
    Od: mietek <m...@s...pl>

    Witam,

    Mam pytanie (raczej kilka), jesli przekrocze liczbe 21 punktow to czy
    automatycznie trace prawko? Kiedy mi je zabiora (przy konroli
    drogowej?)? Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji? Slyszalem ze mozna
    skasowac sobie 6 punktow przez jakis kurs, tylko nie wiem jaki...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-25 10:56:37
    Temat: Re: ponad 21 punktow...
    Od: slawol <s...@...pl>

    mietek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie (raczej kilka), jesli przekrocze liczbe 21 punktow to czy
    > automatycznie trace prawko? Kiedy mi je zabiora (przy konroli
    > drogowej?)?

    Art. 130. 1. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym
    (tekst jednolity)

  • 3. Data: 2006-06-25 10:57:29
    Od: slawol <s...@o...pl>

  • 4. Data: 2006-06-25 10:58:00