Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
projekt mający na celu wykonanie prawa Unii Europejskiej
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 376
- Data wpłynięcia: 2012-04-24
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
- data uchwalenia: 2012-10-10
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 1448
376-cz-II
części zamiennych lub serwisowych kompatybilnych z pokładowym systemem diagnostycznym lub
narzędzi diagnostycznych oraz wyposażenia badawczego.
3.2.12.2.7.6.1.
Opis typu i liczby cykli kondycjonowania zastosowanych do pierwotnej homologacji pojazdu.
3.2.12.27.6.2.
Opis typu cyklu prezentującego system OBD, wykorzystywanego przy pierwotnej homologacji typu
pojazdu dla podzespołu monitorowanego przez system OBD.
3.2.12.7.6.3.
Kompleksowy dokument opisujący wszystkie obsługiwane podzespoły wraz ze strategią wykrywania
usterek i aktywacji wskaźników nieprawidłowego działania (ustalona liczba cykli jazdy lub metoda
statystyczna), włączając wykaz odpowiednich odczytanych parametrów wtórnych dla każdego
podzespołu monitorowanego przez system OBD. Wykaz wszystkich kodów wyjściowych
pokładowego
systemu OBD i stosowanych formatów (z wyjaśnieniem każdego z nich) w odniesieniu do
pojedynczych
podzespołów zespołu napędowego związanych z emisją, a także pojedynczych podzespołów
niezwiązanych z emisją, jeżeli monitorowanie tych podzespołów służy do wyboru aktywacji
wskaźników nieprawidłowego działania, w szczególności należy wyczerpująco wyjaśnić dane z
serwisu
USD05 badanie ID USD21 do FF oraz dane z serwisu USD06.
W przypadku typów pojazdów, które wykorzystują łącze komunikacyjne zgodnie z ISO 15765-4
»Pojazdy drogowe, diagnostyka w lokalnej sieci sterującej (CAN) – część 4: wymagania dla
systemów
związanych z emisją zanieczyszczeń«, należy dostarczyć wyczerpujące wyjaśnienie danych z serwisu
USD06 badanie ID USD00 do FF, dla każdego monitora systemu OBD wspomaganego
identyfikatorem
(ID).
3.2.12.2.7.6.4.
Informacje te można podać w formie następującej tabeli
3.2.12.2.7.6.4.1. Pojazdy lekkie
Podzespół Kod
usterki
Strategia Kryteria
Kryteria
Parametry
Kondycjo-
Badanie
monitoro-
wykrywania
aktywacji
wtórne
nowanie
demonstra-
wania
usterki
wskaźników
cyjne
nieprawidło-
wego
działania
Katalizator P0420
Czujnik
Różnica
Trzeci cykl
Prędkość
Dwa cykle
Typ I
Tlenu 1 i 2-
Pomiędzy
Obrotowa
Typu I
sygnałowy
Czujnikiem
Silnika,
1 a 2-syg-
Obciążenie
nałowym
Silnika
Tryb A/F,
Tempera-
Tura katali-
zatora
3.2.12.2.7.6.4.2. Po j a z d y c i ę ż k i e
Podzespół Kod
usterki
Strategia
Kryteria
Kryteria
Parametry
Kondycjo-
Badanie
Monitoro-
Wykrywania
Aktywacji
wtórne
nowanie
Demonstra-
wania
usterki
Wskaźników
cyjne
Nieprawidło-
Wego
działania
Katalizator
Pxxx Czujnik Różnica
Trzeci cykl
Prędkość
Trzy cykle
Cykl bada-
SCR
NOX 1 i 2-syg-
Pomiędzy
Obrotowa
Badania
Nia OBD
nałowym
Czujnikiem
Silnika,
OBD (3
(krótki cykl
32
1 a 2-syg-
Obciążenie
Krótkie
ESC)
nałowym
Silnika,
Cykle ESC)
Tempera-
Tura katali-
Zatora,
Aktywność
reagenta
3.2.12.2.7.6.5.
(Tylko Euro VI) Standardowy protokół komunikacji OBD: ( 4 )
3.2.12.2.7.7.
(Tylko Euro VI) Odniesienie producenta do informacji dotyczących OBD wymaganych na mocy art. 5
ust. 4 lit. d) i art. 9 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 582/2011 do celów zgodności z przepisami w
sprawie dostępu do systemu OBD pojazdu oraz informacji dotyczących naprawy i obsługi technicznej
pojazdu, lub
3.2.12.2.7.7.1. Ewentualnie
zamiast
odniesienia producenta, o którym mowa w pkt 3.2.12.2.7.7., odniesienie do
uzupełnienia do dodatku informacyjnego określonego w dodatku 4 do załącznika I do rozporządzenia
(UE) nr 582/2011, zawierającego następującą tabelę, po wypełnieniu zgodnie z podanym przykładem:
część – kod usterki – strategia monitorowania – kryteria wykrywania usterki – kryteria aktywacji MI –
parametry wtórne – wstępne przygotowanie – badanie demonstracyjne
katalizator – P0420 – czujnik tlenu 1- i 2- sygnałowy – różnica miedzy czujnikiem 1- a czujnikiem 2-
sygnałowym – trzeci cykl – prędkość obrotowa silnika, obciążenie silnika, tryb A/F, temperatura
katalizatora – dwa cykle typu 1 – typ 1
3.2.12.2.8. Pozostałe układy (opis i działanie):
3.2.12.2.8.1.
(Tylko Euro VI) Układy zapewniające właściwe działanie środków kontroli NO x
3.2.12.2.8.2.
(Tylko Euro VI) Silnik z trwale dezaktywowanym systemem wymuszającym, przeznaczony do użycia
przez służby ratownicze lub w pojazdach wskazanych w art. 2 ust. 3 lit. b) tej dyrektywy: tak/nie
3.2.12.2.8.3.
(Tylko Euro VI) Liczba rodzin silników OBD w rodzinie silników rozpatrywanej w związku z
zapewnieniem właściwego działania środków kontroli NO x
3.2.12.2.8.4.
(Tylko Euro VI) Wykaz rodzin silników OBD (jeśli ma zastosowanie)
3.2.12.2.8.5.
(Tylko Euro VI) Liczba rodzin silników OBD, do których należy silnik macierzysty/członek rodziny
silników
3.2.12.2.8.6.
(Tylko Euro VI) Najniższe stężenie aktywnego składnika obecnego w reagencie nieaktywujące
systemu ostrzegania (CD min ): % (obj.)
3.2.12.2.8.7.
(Tylko Euro VI) W stosownym przypadku odniesienie producenta do dokumentacji dotyczącej
instalacji w pojeździe systemów zapewniających właściwe działanie środków kontroli NO x
3.2.12.2.8.8. Znajdujące się w pojeździe części systemów zapewniających właściwe działanie środków kontroli
NOx
3.2.12.2.8.8.1.
Aktywacja trybu pełzania:
»wyłączenie po ponownym uruchomieniu«/»wyłączenie po tankowaniu«/»wyłączenie po parkowaniu«
( 7 )
3.2.12.2.8.8.2.
W stosownym przypadku odniesienie producenta do pakietu dokumentacji dotyczącej instalacji w
pojeździe systemu zapewniającego właściwe działanie środków kontroli NO x homologowanego
silnika
3.2.12.2.8.8.3.
Opis w formie pisemnej lub rysunek sygnału ostrzegawczego ( 6 )
3.2.12.2.9. Ogranicznik
momentu obrotowego: tak/nie (1)
3.2.12.2.9.1.
Opis aktywacji ogranicznika momentu obrotowego (dotyczy wyłącznie pojazdów ciężkich) . . . . . . . . .
3.2.12.2.9.2.
Opis ograniczenia krzywej przy pełnym obciążeniu (dotyczy wyłącznie pojazdów ciężkich): . . . . . . . .
3.2.13. Nieprzezroczystość dymu
3.2.13.1. Umiejscowienie
oznaczenia
współczynnika absorpcji (dotyczy silników z zapłonem samoczynnym): . .
3.2.13.2.
Moc w sześciu punktach pomiarowych (zob. pkt 2.1 załącznika III do dyrektywy 72/306/EEC
z
późniejszymi zmianami)
3.2.13.3.
Moc silnika mierzona na hamowni/w pojeździe (1)
3.2.13.3.1. Deklarowane
prędkości obrotowe silnika i moce
Punkty pomiarowe
Prędkość obrotowa silnika (min -1) Moc
(kW)
1……
2……
3……
4……
5……
6……
3.2.14. Szczegółowe dane dotyczące wszelkich urządzeń mających wpływ na zużycie paliwa (jeżeli występują
i nie są ujęte w innych pozycjach):
3.2.15. Układ zasilania gazem płynnym LPG: tak/nie (1)
3.2.15.1.
Numer homologacji typu WE zgodnie z dyrektywą 70/221/EWG (w przypadku gdy dyrektywa zostanie
33
zmieniona w celu objęcia paliw gazowych) lub numer homologacji zgodnie z regulaminem EKG ONZ
nr 67
3.2.15.2. Elektroniczne
urządzenie regulacji silnika związane z zasilaniem LPG
3.2.15.2.1. Marka(-i):
3.2.15.2.2. Typ(-y):
3.2.15.2.3. Możliwości dostosowywania w zależności od emisji:
3.2.15.3. Dalsza
dokumentacja
3.2.15.3.1. Opis
zabezpieczenia katalizatora przy przechodzeniu z zasilania benzyną na zasilanie LPG lub odwrotnie:
3.2.15.3.2. Budowa
układu (połączenia elektryczne, przewody ciśnieniowe, giętkie przewody kompensacyjne
połączeń podciśnieniowych itp.):
3.2.15.3.3. Rysunek
symbolu:
3.2.16. Układ zasilania gazem ziemnym NG: tak/nie (1)
3.2.16.1.
Numer homologacji typu WE zgodnie z dyrektywą 70/221/EWG (w przypadku gdy dyrektywa zostanie
zmieniona w celu objęcia paliw gazowych) lub numer homologacji zgodnie z regulaminem EKG ONZ
nr
110
3.2.16.2. Elektroniczne
urządzenie regulacji silnika związane z zasilaniem gazem ziemnym
3.2.16.2.1. Marka(-i):
3.2.16.2.2. Typ(-y):
3.2.16.2.3. Możliwości regulowania w zależności od emisji:
3.2.16.3. Dalsza
dokumentacja
3.2.16.3.1. Opis
zabezpieczenia katalizatora przy przechodzeniu z zasilania benzyną na zasilanie gazem ziemnym
lub
odwrotnie:
3.2.16.3.2. Budowa
układu (połączenia elektryczne, przewody ciśnieniowe, giętkie przewody kompensacyjne połączeń
podciśnieniowych itp.):
3.2.16.3.3. Rysunek
symbolu:
3.2.17. Szczegółowe informacje dotyczące silników zasilanych gazem dla pojazdów ciężkich (w przypadku układów o
innej konfiguracji podać równoważne informacje)
3.2.17.1. Paliwo:
LPG/NG-H/NG-L/NG-HL (1)
3.2.17.2. Regulator(-y)
ciśnienia lub odparowywacz/regulator(-y) ciśnienia (1)
3.2.17.2.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.2.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.2.3.
Liczba etapów redukcji ciśnienia: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.2.4. Ciśnienie na etapie końcowym
minimalne: …… kPa – maksymalne: …… kPa
3.2.17.2.5. Liczba
głównych punktów pracy regulatora: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.2.6.
Liczba punktów pracy regulatora biegu jałowego: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.2.7.
Numer homologacji typu: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.3. Układ zasilania: zespół mieszający/wtryskiwanie gazu/wtryskiwanie płynu/wtrysk bezpośredni (1)
3.2.17.3.1. Regulacja
stężenia mieszanki: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.3.2. Opis
układu lub schemat i rysunki: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.3.3.
Numer homologacji typu: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.4. Zespół mieszający
3.2.17.4.1.
Liczba: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.4.2.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.4.3.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.4.4.
Umiejscowienie: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.4.5. Możliwości regulowania:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.4.6.
Numer homologacji typu: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.
Wtrysk przez kolektor dolotowy
3.2.17.5.1. Wtrysk:
jednopunktowy/wielopunktowy
(1)
3.2.17.5.2. Wtrysk:
ciągły/równoczesny/sekwencyjny (1)
3.2.17.5.3. Urządzenie wtryskowe
3.2.17.5.3.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.3.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.3.3. Możliwości regulowania: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
34
3.2.17.5.3.4.
Numer homologacji typu: .
3.2.17.5.4. Pompa
zasilająca (jeśli stosowana)
3.2.17.5.4.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.4.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.4.3.
Numer homologacji typu: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.5.
Wtryskiwacz(-e) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.5.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.5.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.5.5.3.
Numer homologacji typu: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6. Wtrysk
bezpośredni
3.2.17.6.1.
Pompa wtryskowa/regulator ciśnienia (1)
3.2.17.6.1.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.1.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.1.3. Kąt wyprzedzenia wtrysku: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.1.4.
Numer homologacji typu: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.2.
Wtryskiwacz(-e) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.2.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.2.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.2.3. Ciśnienie wydechu lub wykres charakterystyki (2): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.6.2.4.
Numer homologacji typu: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.7. Sterownik
elektroniczny
(ECU)
3.2.17.7.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
3.2.17.7.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.7.3. Możliwości regulowania: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.7.4.
Liczba(y) kalibracji oprogramowania: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.8. Specjalne
wyposażenie do NG
3.2.17.8.1.
Wariant 1 (jedynie w przypadku homologacji silników dla niektórych specjalnych składów paliwa)
3.2.17.8.1.0.1. (Tylko Euro VI) Samodostosowanie? Tak/Nie ( 1 )
3.2.17.8.1.0.2. (Tylko Euro VI) Kalibracja dla szczególnego składu gazu: NG-H/NG-L/NG-HL ( 1 )
Przekształcenie dla szczególnego składu gazu: NG-H t /NG-L t /NG-HL t ( 1 )
3.2.17.8.1.1. Skład paliwa:
maks. …… %
metan (CH4): bazowy: …… % molowy min. …… % molowy molowy
maks. …… %
etan (C2H6): bazowy: …… % molowy min. …… % molowy molowy
maks. …… %
propan (C3H8): bazowy: …… % molowy min. …… % molowy molowy
maks. …… %
butan (C4H10): bazowy: …… % molowy min. …… % molowy molowy
maks. …… %
C5/C5+: bazowy: …… % molowy min. …… % molowy molowy
maks. …… %
tlen (O2): bazowy: …… % molowy min. …… % molowy molowy
maks. …… %
gaz obojętny (N2, He itp.): bazowy: …… % molowy min. …… % molowy molowy
3.2.17.8.1.2. Wtryskiwacz(-e)
3.2.17.8.1.2.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
3.2.17.8.1.2.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2.17.8.1.3. Inne
(jeśli stosowane): . . . .
3.2.17.8.2.
Wariant 2 (jedynie w przypadku homologacji dla niektórych specjalnych składników paliwa)
3.3. Silnik
elektryczny
3.3.1. Typ
(uzwojenie,
wzbudzanie):
3.3.1.1. Maksymalna
moc godzinowa: … kW
3.3.1.2. Napięcie robocze: … V
3.3.2. Akumulator
3.3.2.1. Liczba
ogniw:
35
3.3.2.2.
Masa: … kg
3.3.2.3. Pojemność: … Ah (amperogodzin)
3.3.2.4. Umiejscowienie:
3.4.
Silnik lub zespół silników
3.4.1.
Pojazd hybrydowy z napędem elektrycznym tak/nie (1)
3.4.2.
Kategoria pojazdu hybrydowego z napędem elektrycznym z doładowaniem ze źródeł zewnętrznych/bez
doładowania ze źródeł zewnętrznych (1)
3.4.3. Przełącznik trybu działania: z/bez (1)
3.4.3.1. Tryby
wybieralne
3.4.3.1.1.
Tylko elektryczny: tak/nie (1)
3.4.3.1.2. Tylko
zużywający paliwo: tak/nie (1)
3.4.3.1.3.
Tryby hybrydowe: tak/nie (1) (jeżeli tak, podać krótki opis): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.4.
Opis urządzenia do magazynowania energii: (akumulator, kondensator, koło zamachowe/prądnica)
3.4.4.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.4.2.
Typ(-y): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.4.3.
Numer identyfikacyjny: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.4.4.
Rodzaj ogniwa elektrochemicznego: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.4.5.
Energia: . . . . . . . . . . (dla akumulatora: napięcie i pojemność Ah w 2 h, dla kondensatora: J, . . . . . . . . . . )
3.4.4.6.
Ładowarka: pokładowa/zewnętrzna/brak (1)
3.4.5.
Silnik elektryczny (podać opis osobno dla każdego typu silnika elektrycznego)
3.4.5.1.
Marka: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.5.2.
Typ: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.5.3. Użycie podstawowe: silnik trakcyjny/generator (1)
3.4.5.3.1.
W przypadku stosowania jako silnik trakcyjny: pojedynczy/wielosilnikowy (liczba silników) (1) . . . . . . . .
3.4.5.4.
Maksymalna moc: …… kW
3.4.5.5. Zasada
działania
3.4.5.5.5.1. Prąd stały/prąd przemienny/liczba faz: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.5.5.2. Oddzielne
wzbudzenie/seria/złożone (1)
3.4.5.5.3. Synchroniczne/asynchroniczne
(1)
3.4.6.
Jednostka sterująca
3.4.6.1.
Marka(-i): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.6.2.
Typ(-y): .
3.4.6.3.
Numer identyfikacyjny: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.7.
Regulator mocy
3.4.7.1.
Marka: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.7.2.
Typ: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.7.3.
Numer identyfikacyjny: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4.8.
Zasięg pojazdu przy zasilaniu energią elektryczną . . . . . . . km zgodnie z załącznikiem 7 do regulaminu nr 101):
3.4.9.
Zalecenia producenta dotyczące kondycjonowania: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.5. Emisja
CO2/zużycie paliwa (u) (wartość podana przez producenta)
3.5.1. Emisja
masowa
CO2
3.5.1.1. Emisja
masowa
CO2
(warunki miejskie): … g/km
3.5.1.2. Emisja
masowa
CO2
(warunki pozamiejskie): … g/km
3.5.1.3.
Emisja masowa CO2 (średnia ważona): … g/km
3.5.2. Zużycie paliwa
3.5.2.1. Zużycie paliwa (warunki miejskie): … l/100 km/m3/100 km1
3.5.2.2. Zużycie paliwa (warunki pozamiejskie): … l/100 km/m3/100 km1
3.5.2.3. Zużycie paliwa (średnia ważona): … l/100 km/m3/100 km1
3.5.4.
Emisje CO2 z silników pojazdów ciężkich (tylko Euro VI)
3.5.4.1. Wielkość emisji CO2 w badaniu WHSC: ..................................................................................................... g/kWh
3.5.4.2. Wielkość emisji CO2 w badaniu WHTC: .................................................................................................... g/kWh
3.5.5. Zużycie paliwa przez silniki pojazdów ciężkich (tylko Euro VI)
3.5.5.1. Zużycie paliwa w badaniu WHSC: ................................................................................................................g/kWh
3.5.5.2. Zużycie paliwa w badaniu WHTC: ................................................................................................................g/kWh
36
Dokumenty związane z tym projektem:
- 376-cz-II › Pobierz plik
- 376-cz-I › Pobierz plik