  • 21. Data: 2008-10-07 21:50:15
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Bo ta osoba prezentuje wyjątkowo irytujące połączenie głupoty z
    > bezczelnością.

    Musi być jakiś powód takiego myślenia... może kiedyś uznali jej reklamację
    warzyw na bazie której nie wyszła jej zupa... a Pani w sklepie powiedziała,
    że zupa będze smaczna...

    D.

  • 22. Data: 2008-10-07 22:00:42
    Od: armar <a...@p...fm>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Bo ta osoba prezentuje wyjątkowo irytujące połączenie głupoty z
    > bezczelnością.

    Więc nie wystarczy informacja, że sprzęt jest zgodny z umową,
    a niezgodna ze sprzętem jest sprzedana płytka ze starą wersją
    oprogramowania Windows XP (którą można zwrócić)?
    Myślę, że ona i tak jest już wystarczająco zdenerwowana,
    że nie poprosiła kogoś o pomoc w wyborze przed zakupem,
    więc od takiego dokładania co najwyżej siądzie i zapłacze.
    Tego brakuje?

    --
    Pozdrawia Marek

  • 23. Data: 2008-10-07 22:23:59
    Od: akhayah <t...@g...com>

    Dziękuję za wsparcie armar.

    Daleko mi do płaczu. Jestem co najwyżej zła na siebie (że nie
    zapytałam wprost jak zrobić instalację, co uświadomiłoby mi skalę
    trudności) i sprzedawcę (dalej uważam, ze wprowadził nieumyślnie mnie
    w błąd nie podając pełnej informacji). Ale przecież tragedii nie ma.
    Poświęcę kilkadziesiąt złotych albo nocy i problem będzie rozwiązany.
    Bo dzięki temu wątkowi wiem, ze o zwrocie towaru marzyć nie mogę.

    Jeszcze raz dzięki za wsparcie Marku

  • 24. Data: 2008-10-07 22:25:46
    Od: akhayah <t...@g...com>

    wdarł się błąd do posta wyżej, dziękuję Markowi nie armarowi

  • 25. Data: 2008-10-07 22:53:36
    Od: Czarek <...@...pl>

    Jacek Kalinski wrote:
    > W artykule <f...@i...go
    oglegroups.com>
    > 1. na 90% miałaś wybór pomiędzy modelem z systemem linux oraz z systeme
    > XP. Wybrałaś to pierwsze - nie jest to wina sprzedawcy ani sprzętu.

    Bzdura. Teraz, to na 90% to conajwyżej miałaby albo Linux albo Vista. XP
    to już tylko jakieś niedobitki w ofercie mają...

    > Nie trzeba przytowowywać żadnej płyty. Startujesz system z płyty XP,
    > naciskasz F6 i na dyskietce wskazujesz sterowniki do kontrolera
    > dysków. Sterowniki możesz sobie pobrać z linuksa.

    Szczególnie jak nie ma w laptopie standardowo FDD... teraz to nawet
    część stacjonarnych komputerów nie ma FDD.

    Pomijając kwestie dowodowe, to przecież z produktu można korzystać i
    można też zapewne zainstalować tegoż Windowsa. A trudno winić sprzedawcę
    o to, że _Ty_ tego nie potrafisz.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 26. Data: 2008-10-07 22:56:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    akhayah pisze:
    > Piotrze i Filipie osobiście uważam, że ktoś powinien mnie poinformowac
    > o tym, że instalacja XP w tym wypadku jest tak trudna (niemożliwa jak
    > się nie ma drugiego komputera z dostępem do internetu).

    A instalacja takiego Slackware, czy np. Linux From Scratch to już w
    ogóle wyższa szkoła jazdy w porównaniu z instalacją tego XP.
    I co z tego?

    Kupiłaś komputer z Linux-em i dostałaś zgodnie z umową komputer z
    Linux-em. Tyle odpowiedzialności sprzedawcy w dziedzinie tego komputera.

    To że kupujesz sobie do tego komputera jakieś oddzielne oprogramowanie i
    nie potrafisz go użyć to nie jest zaniedbanie ze strony sprzedawcy.

    Gdybym ja sobie kupił jakiegoś AutoCAD-a czy coś podobnego, to pewnie
    też bym nie potrafił szybko czegokolwiek w nim dokonać, ale czy to jest
    powód żeby oddać do sklepu komputer na którym nie potrafię opanować
    AutoCAD-a?

    To co Ci przysługuje to ewentualna niezgodność towaru z umową - przemyśl
    jaką umowę zawarłaś ze sprzedawcą i czy faktycznie towar jest z nią
    niezgodny.

  • 27. Data: 2008-10-07 23:05:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    akhayah wrote:
> [...]
    > się nie ma drugiego komputera z dostępem do internetu). Powiedziano
    > mi, że "nie będzie problemu z XP. Zostałam wprowadzona w błąd.
    bo problemu nie ma
    trzeba miec tylko drugi komputer z dostepem do internetu :)

    nie rób z siebie sieroty. jak widać drugi komputer z dostępem do
    internetu masz, tylko pewnie dyskietki nie.

  • 28. Data: 2008-10-07 23:06:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    akhayah wrote:
    > Gdyby laptop był (a miał być) przygotowany do wgrania XP poradziałbym
    > sobie z tym bez problemu. Albo gdyby trzeba było tylko pogrzebać w
    > BIOSie, zeby system ruszył z płyty, też dałabym radę. A tu problem
    > jest większy, a miało go nie być wcale!

    było kupić laptopa z XP.

  • 29. Data: 2008-10-07 23:06:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jedyny wybrakowany towar, jaki widzę w opisanej sytuacji, znajduje się
    > pomiędzy krzesłem a klawiaturą.

    :)

  • 30. Data: 2008-10-07 23:07:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    akhayah wrote:
    > Homo zarozumialec z ciebie. Cóż niektórzy przywykli do niskich
    > standardów w zakresie obsługi klienta. Dalej uważam, że sprzedawca
    > powinien był mnie poinformować

    a o czym jeszcze?
    że za prąd zużyty przez laptopa też trzeba będzie zapłacić.
    Cholera, świnia, nie powiedział że za internet oddzielne rachunkui
    przychodzą.