eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    From: Czarek <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy
    możliwy?
    Date: Wed, 08 Oct 2008 00:53:36 +0200

    Jacek Kalinski wrote:
    > W artykule <f...@i...go
    oglegroups.com>
    > 1. na 90% miałaś wybór pomiędzy modelem z systemem linux oraz z systeme
    > XP. Wybrałaś to pierwsze - nie jest to wina sprzedawcy ani sprzętu.

    Bzdura. Teraz, to na 90% to conajwyżej miałaby albo Linux albo Vista. XP
    to już tylko jakieś niedobitki w ofercie mają...

    > Nie trzeba przytowowywać żadnej płyty. Startujesz system z płyty XP,
    > naciskasz F6 i na dyskietce wskazujesz sterowniki do kontrolera
    > dysków. Sterowniki możesz sobie pobrać z linuksa.

    Szczególnie jak nie ma w laptopie standardowo FDD... teraz to nawet
    część stacjonarnych komputerów nie ma FDD.

    Pomijając kwestie dowodowe, to przecież z produktu można korzystać i
    można też zapewne zainstalować tegoż Windowsa. A trudno winić sprzedawcę
    o to, że _Ty_ tego nie potrafisz.

    Pozdrawiam

    Czarek