  • Data: 2003-05-11 17:35:08
    Temat: zwrot kasy przez komornika
    Od: "marcin" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Około miesiąca temu komornik zajął z konta naszej firmy kwotę 15 tys. z
    tytułu jakiś zaległości. Okazało się to pomyłką, za co w rozmowie komornik
    nas przeprosił i środki obiecał zwrocić. jednak do tej pory tak się nie
    stało. Dzwoniąc do nich z kolejną interwencją w sprawie zwrotu pieniędzy,
    slyszymy, że przy próbie przelania środków na nasze konto ponoć przelew
    elektroniczny jest "odbijany" (cyt. pani z biura komornika). Systuacja
    strasznie mnie irytuje!!! A co ciekawsze nawet nie chcą nam przesłać żadnego
    dowodu, że tak jest (mam na mysli jakiś komunikat z banku elektronicznego).

    Mam w związku z tym pytanie. W jakim czasie komornk jest zobowiązany do
    zwrotu nieslusznie pobranych środków?? I ewentualnie czy mogę wytoczyć mu
    jakąś sprawę bądź czy przysługują mi jakieś odsetki z tego tytułu ( przecież
    obraca moimi środkami). Ewentualnie gdzie mogę znaleźć podstawę prawną do
    zwrotu w określonym terminie.

    Pozdrawiam,
    Marcin