  • Data: 2002-12-20 19:42:26
    Temat: znowu PZU
    Od: "mobilo" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam kilka pytan:
    - ile czasu ma firma PZU S.A. na odpowiedz jeśli wystosowalem do nich pismo
    z reklamacja kalkulacji szkody(chodzi o nieszczesny VAT-poparlem to
    odpowiednim orzeczeniem SN)?
    - czy od momentu uplywu terminu rozliczenia szkody w calosci (czyli 30 dni
    od daty zgloszenia) mogę zazadac od nich odsetek karnych, jeśli jeszcze nie
    otrzymalem odpowiedzi na reklamacje?
    - Jak zmusic ich do odpowiedzi na moje pismo?
    - Może napisac do nich pismo z ostatecznym wezwaniem do zaplaty?
    - Czy może oddac sprawe odrazu do sadu?
    Wezme adwokata jeśli sam sobie nie poradze lecz wczesniej chce sprobowac
    wlasnych sil, nadmienie jedynie ze chodzi o mala kwote i walcze jedynie dla
    zasady

    Pozdr. Mobilo