  • Data: 2002-12-20 19:52:46
    Temat: Re: znowu PZU
    Od: "Piotr" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - ile czasu ma firma PZU S.A. na odpowiedz jeśli wystosowalem do nich
    pismo
    > z reklamacja kalkulacji szkody(chodzi o nieszczesny VAT-poparlem to
    > odpowiednim orzeczeniem SN)?

    Witam,

    Niestety Ci nie pomogę, ale mam pytanie odnośnie pisma z reklamacją
    kalkulacji szkody. Czy zanim poprosiłeś pisemnie o doliczenie VAT-u
    próbowałeś wynegocjować to np. telefonicznie, czy od razu pismo?

    Mam też przeboje z odszkodowaniem, czekam już dwa miesiące, zaliczyli szkodę
    całkowitą i oczywiście bez VAT-u :( Nie wiem czy przemówić im do rozsądku
    telefonicznie czy od razu pismo.

    Pozdrawiam !