    From: "R_^^_A" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiana zamkow a wyprowadzenie
    Date: Wed, 19 Apr 2006 01:54:04 +0200

    Dzien Dobry

    mam kilka pytan do szanownej grupy.Troche poczytalem archiwum ale nie
    rozwialo to moich watpliwosci.
    Mam taka sytuacje:
    -jestem glownym najemca mieszkania komunalnego.
    Kilka lat temu zameldowalem kuzynke ktora sie wprowadzila do mieszkania.
    Po jakims czasie stala sie bardzo konfliktowa i poprosilem zeby sie
    wyprowadzila.
    Zgodzila sie,zabrala wszystkie swoje rzeczy ale powiedziala ze sie nie
    wymelduje.
    pytania
    -jesli zmienie zamki(nie ma zadnych jej rzeczy w mieszkaniu)to przychodzac z
    policja
    bede musial ja wpuscic?bo na przyklad rozmysli sie i powie ze chce mieszkac
    z powrotem.
    -skladam wniosek o wymeldowanie z urzedu,wiem ze to troche potrwa ale
    wlasnie to mnie
    niepokoi bo na pewno dowie sie ze chce ja wymeldowac i przez ten czas boje
    sie ze moze
    zrobic mi jakis numer np. pod moja nieobecnosc wniesc swoje rzeczy i
    powiedziec ze
    nigdzie sie nie wyprowadzala.Na sasiadow nie ma co liczyc bo kazdy pilnuje
    swojego nosa.
    Wiem ze meldunek to tylko zaswiadczeniei jest tylko informacja a czy ktos
    mieszka czy nie na
    podstawie wiedzy sasiadow ktorzy moga ja widziec na klatce schodowej to
    bzdura.

    pozdrawiam
    Lukasz