    From: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>
    Subject: zmiana zameldowania.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 10 Jun 2006 10:03:50 +0200

    Witam,

    W najbliższej przyszłości muszę zmienić stały adres zameldowania.
    Problem w tym, że odległość dzieląca oba miasta jest spora,
    a ja nie mam za bardzo jak wziąść urlopu, żeby specjalnie się
    tłuc autobusem przez kawałek kraju do leniwych urzędasów.
    Zerknąłem pobieżnie w ustawę i podobno mogą mnie wymeldować
    rodzice na podstawie mojego upoważnienia, ale niestety pani
    powiedziała im, że to musi być upoważnienie potwierdzone notarialnie.
    Czy ta urzędniczka miała takie prawo, a może ja czegoś nie doczytałem?

    Z drugiej strony znajomy, któr jakiś czas temu zmieniał meldunek,
    powiedział mi, że mogę iść się zameldować w miejscu docelowym,
    a urząd przetransferuje do poprzedniego miejsca zamieszkania
    odpowiednie papiery odnośnie wymeldowania.
    Przyznam, że ta opcja mi się podoba, ale chciałbym być pewny,
    bo jak znam życie, to urzędasy powiedzą, że "osobiście tu o tam".