  • Data: 2006-06-10 22:26:46
    Temat: Re: zmiana zameldowania.
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > Ja bym zaryzykował i wysłał po prostu adekwatny formularz do właściwego
    > urzędu miasta pocztą -- i niech się urząd martwi co z tym fantem zrobić
    > (znaczy jaką podstawę znaleźć do zażądania stawiennictwa osobistego).

    też bym wysłał pocztą (tak jak dopuszcza ustawa), ale zależy mi na czasie,
    bo chcę szybko zmienić adres, żeby zgłosić dziecko do usc już na nowy adres.
    poinstruuję rodzinkę, by w przypadku wykręcania się urzędasów zażądała
    podstawy prawnej na piśmie wraz z podpisem urzędasa i kropka.

    > Co do potwierdzonego notarialnie upoważnienia, to bujda na resorach --
    > skoro skargę to Trybunału Konstytucyjnego można wnieść na podstawie
    > zwykłego pełnomocnictwa, albo dowolną sprawę sądową, to wymeldowanie nie
    > ma nic do rzeczy. Mówiąc po prawniczemu: kodeks postępowania
    > administracyjnego -- a tę ustawę się stosuje przy zameldowaniach i
    > wymeldowaniach, ani sama ustawa o ewidencji ludności i dowodach
    > osobistych nie przewiduje takiej formy pełnomocnictwa.

    też mi się tak wydawało, że to kiwka na miarę pani z ciastkiem za biurkiem:)
    niestety urzędasy bez mgnienia oka potrafią wcisnąć ludziom kit i odesłać.