  • Data: 2006-06-13 20:36:46
    Temat: Re: zmiana zameldowania.
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel S. wrote:

    > też bym wysłał pocztą (tak jak dopuszcza ustawa), ale zależy mi na czasie,
    > bo chcę szybko zmienić adres, żeby zgłosić dziecko do usc już na nowy
    > adres.

    oh, ale mnie dziś pozytywnie zaskoczył pan w krakowskim u.s.c.
    okazało się, że domyślnie meldują dziecko pod adresem stałego pobytu
    matki (kraków), a nie ojca (jeszcze nie kraków), który to tenże wniosek
    składa. i nawet kolejki nie było. normalnie wazelinka dla urzędu
    jak nigdy :)
    uff, teraz już mogę spokojnie pocztą wysyłać wymeldunek...