  • Data: 2010-10-07 16:29:53
    Temat: zerwanie umowy o szkolenie
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Zawarłem z TU umowę o szkolenie i egzamin na agenta ubezpieczeniowego.
    Kurs trwał 3 tygodnie, mnie dokoptowano w ostatnim, "bo nie ma problemu
    itd, na pewno sobie Pan poradzi. Egzamin nie jest taki trudny [mrugnięcie]
    W związku z tym, że dowiedziałem się o konieczności podpisania weksla in
    blanco (w praktyce bez żadnych ograniczeń i na okaziciela) nie zamierzam
    przystępować do egzaminu ani podpisywać umowy agencyjnej.

    W umowie był zapis, że szkolenie i egzamin są bezpłatne pod warunkiem
    zawarcia umowy agencyjnej na wyłączność na okres co najmniej 12 m-cy.
    Nie ma jednak żadnej wzmianki o kosztach w przypadku niepodpisania tej
    umowy. Nie ma również nic o rzeczonym wekslu.

    Czy w tej sytuacji na podstawie tej umowy mogą żądać ode mnie zapłąty za
    kurs i czy muszę im płacić. Czy to że wziąłem udział tylko w 3 zajęciach
    maa jakieś znaczenie?
    A może lepiej jednak przystąpić do egzaminu, podpisać umowę i odmówić
    jedynie podpisania weksla.
    Jeżeli wtedy odmówią podpisania umowy ze swojej stony, to będzie już ich
    problem, bo ja umowy dotrzymam.