    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zawracanie na drodze z pierwszenstwem
    Date: Thu, 22 Apr 2010 10:26:02 +0200

    mam pytanie, a wlasciwie prosbe w wyniku pewnej dyskucji wyniknal spor o
    pierwszenstwo podczas zawracania ot chocby przy takiej sytuacji
    http://www.bankfotek.pl/view/621372

    dla mnie oczywistym bylo ze pierwszenstwo ma 1, jednak podobno cos sie
    zmienilo w kodeksie, jedni twierdza ze w 2005, inni ze w 1999, kopie od
    dluzszego czasu i nie moge nic wykopac, pord wypowiada sie tylko w kwesti
    przecinania sie kierunkow ruchu, a co za tym idzie potwierdza to co mysle

    zreszta w takiej sytuacji jak pojazd zawracajacy znajduje sie na wysokosci
    pasa zieleni, to skad nadjezdzajacy podporzadkowana ma wiedziec czy on
    skreca czy zawraca

    zatem prosba, moze ktos poratowac linkiem do tego przepisu?