  • Data: 2010-04-22 09:52:57
    Temat: Re: zawracanie na drodze z pierwszeństwem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bd01928$0$19163$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > pomijasz ten fakt dobrze bo on jest nieprawdziwy, ten samochód cały czas
    > znajduje się na głównej drodze z pierwszeństwem niezależnie od tego jakie
    > manewry dokonuje, dopiero jak opuści skrzyżowanie to może znaleźć się na
    > innej drodze

    a to dziwne, bo krzyzuja sie dwie drogi, wiec czemu zakladasz ze znajduje
    sie na jednej, a nie na drugiej i skad ma to wiedziec kierowca pojazdu,
    ktory zastal zawracajacego na srodku i nie widzial co robil wczesniej?

    > (tak jak i jadący z przeciwka nie nabywa pierwszeństwa po dojechaniu do
    > pasa pomiędzy jezdniami)

    no wlasnie, nie nabywa, a jak odroznic stojacego na srodku, skad wiecz czy
    nadjechal z naprzeciwka i skreca w lewo, czy zawraca?
    i dlaczego sugerujesz ze przed jednym masz pierwszenstwo a drugiemu musisz
    ustapic?

    > jakie ty chcesz konkretne przepisy, przecież widzisz znak i wiesz co on
    > oznacza, więc jeśli widziałeś że pojazd nadjechał z naprzeciwka to masz
    > pierwszeństwo (i z tym się zgadzasz

    a dlaczego ty zapominasz od art 25.1

    > więc oficjalnie wiadomo kto ma pierwszeństwo,

    tak wiadomo bo wskazuja na to znaki oraz art o ktorym wspomnialem wyzej

    > ty chcesz teraz wymagać od kierowców daleko-czaso-widzenia żeby
    > dojeżdżając do skrzyżowania nie opierali się na sytuacji aktualnej

    ja?
    ja wlasnie daleki jestem od tego, dlatego dla mnie bezwzgledne pierwszenstwo
    zawracajacego jest pomylka