  • Data: 2002-09-22 00:05:49
    Temat: zaskarżenie przepisu
    Od: " grzegorz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie, Czy jest mozliwość zaskarżenia przepisu, który jest nie zgodny
    z konstytucją. Powstał pewien przepis który zakazywał mi wykonywanie zawodu,
    po pewnym czasie (chyba po wielu zażaleniach ze strony pokrzywdzonych osób)
    przepis ten został zniesiony i ja wróciłem do pracy. Może ktos dałby mi
    namiary na jakiegoś dobrego specjalisty prawa cywilnego, lub podpowiedział
    co zrobic w tej sytuacji (moze jakies telefony do osób które by mogły pomóc
    w tej sprawie?). Sprawa jest juz założona w kacelarii. Z góry dziekuje!! ps.
    prosiłbym o szybki kontakt na email g...@o...pl